دسته بندی : رپورتاژ

تور دهلی آگرا جیپور ارزان را از کجا بخریم؟

در سفر با تور هند این فرصت را دارید که طیف وسیعی از تفاوت‌‌های جذاب این کشور را از نزدیک مشاهده کنید. کشور بزرگ هندوستان را می‌‌توان نماد تضادها در دنیا نام برد، چرا‌که تنوع و گوناگونی چشمنوازی در آن به وضوح دیده می‌‌شود و همین تضادها باعث شده به محبوبیت چشمگیری نزد توریست‌های خارجی دست پیدا کند. یکی از این مزیت‌های تور هندوستان که باعث شده در سال‌‌های اخیر به یکی از قطب‌‌های گردشگری در دنیا بدل شده است و بیش‌‌تر توریست‌های خارجی ترجیح می‌دهند با تور هندوستان برای سفر، اکتشاف و ماجراجویی و شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مردم هند به آن بروند.

تور دهلی آگرا جیپور

تور دهلی آگرا جیپور

تورهای هند اغلب بصورت ترکیبی برگزار می‌شوند و به مقصد شهرهای توریستی این کشور مثل آگرا، جیپور، دهلی، بمبئی، گوآ و گاهی کشمیر برگزار می‌شوند. پرطرفدارترین تور هند، پکیج تور ترکیبی آگرا، جیپور و دهلی است که به مثلث طلایی هند هم شهرت دارد. در این تور ترکیبی هند، شما از تهران به صورت هوایی به دهلی می‌روید و از دهلی به صورت زمینی به آگرا و جیپور خواهید رفت که فاصله هر کدام تا شهر بعدی حدود ۴ ساعت است. در نهایت هم به دهلی برمی‌گردید و سوار پرواز برگشت می‌شوید. گوآ از شهرهای ساحلی هند است و افرادی که قصد سفر ساحلی دارند، گوآ را انتخاب می‌کنند. بمبئی هم شهر مهم دیگری در هند است که گاهی مسافران برای تنوع آن را انتخاب می‌کنند.

با خرید یا رزرو تور هندوستان سفریار، بخش زیادی از دغدغه‌هایتان برای سفر به این مقصد برطرف می‌شود. چرا که آژانس سفریار با ارائه آفر ویژه تور دهلی آگرا جیپور می‌تواند برای شما امکاناتی اعم از: گشت شهری (در شهرهای دهلی، آگرا و جیپور)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه‌های دهلی آگرا جیپور تا هتل موردنظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر با تور هند)، راهنمای فارسی زبان (تور لیدر آشنا به شهرهای توریستی هندوستان) و معرفی مراکز خرید شهرهای توریستی هند با آفرهای باور‌نکردنی را فراهم کند. برای خرید ارزان‌ترین تور هند می ‌توانید با کارشناسان با تجربه سفریار آریا در بخش تورهای خارجی در ارتباط باشید.

در سفر با تور هند کدام هتل‌ها را انتخاب کنیم؟

در ابتدا باید بگوییم که معمولا هتل‌های هند دارای کیفیت خوب و قابل‌قبولی نیستند! بنابراین پیشنهاد می‌کنیم برای اقامت در هند فقط هتل‌های ۵ ستاره را انتخاب کنید. نکته مهمی که در انتخاب هتل محل اقامتتان باید به آن توجه داشته باشید این است که هرچه هتل شما به مرکز شهر نزدیک‌تر باشد، هزینه بیشتری برای اقامت باید بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دور باشد و یا در حومه شهر واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید.

با سفریار شما می‌توانید متنوع‌ترین تورهای هند را خریداری کنید. همچنین در برنامه سایت سفریار می‌توانید از جزییات دقیق تورهای ترکیبی هند، تورهای لحظه آخری هند، تور ارزان هند و جزییات هتل و بلیط‌های هواپیما و هر آنچه که لازم دارید مطلع شوید، تنها کافیست وارد سایت این مجموعه مسافرتی شوید تا تور دلخواه خود را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر به هند

اگر بخواهیم بهترین زمان سفر به هند را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که هر زمان از سال را برای سفر به یکی از مناطق هند می‌بایستی در نظر بگیرید. در ادامه ما به ترتیب هر فصلی که برای سفر به هند مناسب است را توضیح داده‌ایم:

  • فصل تابستان برای سفر به مناطق کوهستان هند مثل ننیتال، مک لودگونی، موسوی، شهرهای شمالی و شرقی هند برای سفر عالی هستند.
  • اگر قصد سفر در فصل پاییز به هند را دارید باید بدانید که مناطق ساحلی هند نظیر گوا، کرالا و اوریسا جز بهترین انتخاب‌ها برای شماست.
  • شهرهایی نظیر دهلی، آگرا و جیپور که به مثلث طلایی معروف هستند، هم برای سفر در فصل زمستان می‌توانند جزو انتخاب خوب و بی‌نظیر به‌شمار بروند.

نتیجه

در آخر باید بگوییم که تور ترکیبی دهلی، آگرا و جیپور جزو بهترین تورهای خارجی بشمار می‌رود و برای افرادی مناسب است که به دنبال ماجراجویی هستند. در این تور شاید مدت زیادی را در مسیر باشید، اما قطعا می‌توانید یک سفر ماجراجویانه، جدید و بسیار شگفت‌انگیز را تجربه کنید. همچنین در تور ترکیبی هند می‌توانید تا از نزدیک شاهد تاج محل، یکی از عجایب هفتگانه جهان باشید. بنابراین حتما در این تور شرکت کنید.

در نهایت شما می توانید برای رزرو تور دهلی آگرا جیپور هند با کارشناسان آژانس مسافرتی سفریار تماس بگیرید. لیست قیمت تورهای هندوستان این آژانس مسافرتی با توجه به ارائه پکیج های متنوع بسیار مقرون به صرفه است و می توانید مناسب ترین هتل و پرواز را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت