دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

کدام هتل های وان در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند؟

یکی از اهداف سفر بسیاری از گردشگران در شهر وان، خرید کردن است. نزدیکی هتل به مراکز خرید می‌تواند یک مزیت بزرگ برای جذب مهمانان بیشتر به شمار بیاید. به همین دلیل است که همواره استقبال زیادی از هتل‌هایی همچون هتل دوسکو وان می‌شود. در این مطلب قصد داریم به هتل های شهر وان که در نزدیکی مراکز خرید قرار دارند، بپردازیم.

هتل های وان

هتل های وان

هتل الیت ورلد وان Elite World Van Hotel

یکی از هتل های وان که در نزدیکی مراکز خرید قرار دارد، هتل الیت ورلد وان است. برای ساخت این هتل از معماری نئوکلاسیک الهام گرفته شده است تا فضای داخلی آن شبیه به قصر شود. اقامت در هتل الیت برای مهمانان بسیار لذتبخش است. از امکانات هتل می‌توان به وای فای رایگان، مرکز آبگرم، سالن ماساژ، سونا و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

اتاق‌های شیک هتل الیت دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی و مینی بار هستند و همگی عایق صدا دارند. در رستوران هتل، غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی سرو می‌شوند. مهمانانی که به ورزش علاقه دارند، می‌توانند از مرکز تناسب اندام مجهز هتل استفاده کنند.

هتل کنت Hotel Kent

هتل کنت که در شمال خیابان جمهوریت قرار گرفته، هتلی ۳ ستاره است. این هتل تا فرودگاه وان تنها ۱۰ دقیقه فاصله دارد. هتل کنت جزء هتل های مقرون‌به‌صرفه شهر وان به حساب می‌آید. از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت خوب در همه بخش‌های هتل اشاره کرد. هتل کنت وان صبحانه‌های لذیذی سرو می‌کند و کارکنان بخش پذیرش آن به زبان‌های ترکی، فارسی و آذری تسلط دارند. به همین دلیل، این هتل محبوب ایرانی‌ها است.

هتل دوسکو وان

یکی از هتل های مقرون‌به‌صرفه در شهر وان، هتل دوسکو است. این هتل با محیط دنج و آرامش‌بخش خود، فاصله بسیار کمی با مراکز خرید شهر دارد. اتاق‌های هتل دوسکو از امکاناتی نظیر یخچال، مینی بار، چای ساز الکتریکی و حمام اختصاصی بهره می‌برند.

از مکان‌های عمومی هتل دوسکو می‌توان تراس و آشپزخانه اشتراکی آن را نام برد. در این هتل، فضای سبز برای استراحت و گردش مهمانان نیز وجود دارد. از دیگر مکان‌های عمومی هتل می‌توان به کتابخانه و سالن بازی آن اشاره کرد.

خشکشویی، آرایشگاه، ترانسفر فرودگاهی و زمین بازی سرپوشیده کودکان نیز از خدمات هتل دوسکو وان هستند. اقامت در این هتل بسیار خاطره‌انگیز خواهد بود.

ارا گلد هتل Era Gold Hotel

ارا گلد یک هتل ۴ ستاره است که در شمال خیابان جمهوریت قرار دارد. فضای داخلی این هتل که فاصله بسیار کمی تا مراکز خرید وان دارد، بسیار تمیز و مناسب است. از مزایای این هتل می‌توان به اجرای موسیقی زنده، اینترنت پرسرعت، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته و خشکشویی اشاره کرد. نکته مهم درباره هتل ارا گلد این است که این هتل رستوران ندارد، اما دارای یک آشپزخانه مشترک است که مهمانان می‌توانند در آن، غذای خود را آماده کنند. اقامت در هتل اراگلد راحت و دلچسب به نظر می‌رسد و نیاز به صرف هزینه زیادی ندارد.

امپایر هتل تاور Imperial Tower Hotel

امپایر هتل تاور یکی دیگر از هتل‌هایی است که در خیابان جمهوریت شهر وان قرار دارد. این هتل ۳ و نیم ستاره با ۱۲۰ اتاق، اقامتگاه بسیار خوبی در وان به حساب می‌آید و مانند هتل دوسکو وان فاصله کمی با مراکز خرید شهر دارد. از امکانات هتل می‌توان به تراس، خدمات خانه داری روزانه، صبحانه بوفه، وای فای رایگان، پارکینگ رایگان و سرویس بهداشتی با وسایلی همچون سشوار اشاره کرد.

هتل تامارا

هتل تامارا که هتلی ۴ ستاره است، به دلیل قرار گرفتن در مرکز شهر وان، فاصله بسیار کمی با مراکز خرید وان دارد. بسیاری از مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته اند، از آن به نیکی یاد می‌کنند. اتاق‌های هتل تامارا بسیار تمیز و پاکیزه هستند و پرسنل آن نیز خوش برخورد و حرفه‌ای به نظر می‌رسند. از امکانات هتل می‌توان به تلویزیون ماهواره­ای، مینی بار، حمام اختصاصی، تهویه هوای مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و سشوار در هر اتاق اشاره کرد.

هتل تامارا سه رستوران داخلی و یک کافه بار دارد و اجرای موسیقی زنده در آن، یکی از دلایل محبوبیتش در بین مهمانان است. یکی دیگر از امکانات این هتل، مرکز سلامت و بهداشت و همچنین اتاق بازی و سرگرمی است.

هتل هالدی

هتل هالدی یکی از بهترین هتل‌های وان به شمار می‌آید که در قلب شهر قرار دارد. از این هتل ۴ ستاره تا موزه وان تنها یک دقیقه فاصله است. از امکانات هتل هالدی می‌توان حمام ترکی و عمومی، ماساژ، سونا و غیره را نام برد. در این هتل، غذاهای متنوع و بسیار لذیذی سرو می‌شوند که بسیار مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرند. هتل هالدی با استادیوم آتاتورک دو کیلومتر و با تئاتر شهر تنها ۵۰۰ متر فاصله دارد.

جمع بندی

در شهر توریستی و تاریخی وان ترکیه، هتل های زیادی وجود دارند. از آنجایی که بسیاری از گردشگران به قصد خرید به این شهر سفر می‌کنند، می‌خواهند دسترسی راحتی به مراکز خرید وان داشته باشند. به همین دلیل، آن‌ها از هتل‌هایی مانند هتل هالدی، هتل تامارا، هتل دوسکو وان و دیگر هتل های نزدیک به مراکز خرید استقبال می‌کنند.

برای اینکه بتوانید هتل های نزدیک مراکز خرید وان یا هر نقطه دیگر شهر را رزرو کنید، به وبسایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی با دسترسی به بیشترین تعداد هتل در میان رقبا، گزینه‌های متنوعی برای اقامت پیش روی شما قرار می‌دهد. اطلاعات کامل مربوط به هر هتل شامل موقعیت جغرافیایی، قیمت و امکانات که توسط فلای تودی ارائه می‌شود، شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری می‌دهد. پس از رزرو هتل در وان ، واچر هتل بلافاصله ارسال خواهد شد و امکان استفاده از پشتیبانی ۲۴ ساعته فلای تودی برایتان فراهم می‌شود.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت