دسته بندی : اسپانیا

ساحل پاپ کورنی در جزایر قناری اسپانیا

در شهری به نام کورالجو واقع در جزایر قناری ساحل زیبایی وجود دارد که به علت شباهت شن هایش به پاپ کورن بسیار مشهور شده است.

ساحل معروف به پاپ کورنی پوشیده از شن هایی است که شباهت زیادی به ذرت های بوداده دارند، اما اگر از فاصله نزدیک تر به آن ها نگاه کنید متوجه می شوید که آن ها در واقع مرجان های سفید هستند که به علت اصطکاک در شکل های نامنظمی در آمده اند. این مرجان ها در اندازه های متفاوت هستند برخی از آن ها دقیقا مشابه ذرت های بوداده هستند، اما برخی از آن ها کمی درشت تر.

 

زمانی که این مرجان ها به ساحل می آیند با شن ها و خاکسترهای آتشفشانی ترکیب شده و این چشم انداز زیبا را می سازند. این پدیده جدیدی در کورالجو در جزایر قناری اسپانیا نیست و سال های طولانی است که وجود دارد و بومیان منطقه از وجود آن آگاه بودند اما مدتی است در اینستاگرام پست های زیادی از شن های زیبای ساحلی آن می بینیم که وانمود می کنند در حال خوردن شن ها به عنوان پاپ کورن هستند و به همین علت شهرت زیادی در دنیا پیدا کرده است.

درست است که این سنگ ها به راحتی شن های معمولی ساحلی نیستند اما کمتر کسی می تواند زیبایی ظاهر منحصر به فرد آن را نادیده بگیرد و به همین دلیل توریست های زیادی برای تماشای شن های زیبایش به آن جا می روند.

https://touristo.ir/wp-content/uploads/2020/01/img_5e32948ce009d.jpg

 

 

درست است که این سنگ ها به راحتی شن های معمولی ساحلی نیستند، اما کمتر کسی می تواند زیبایی ظاهر منحصر به فرد آن را نادیده بگیرد و به همین دلیل توریست های زیادی برای تماشای شن های زیبایش به آن جا می روند.

 

https://touristo.ir/wp-content/uploads/2020/01/img_5e32948e8e208.jpg

 

 

ساحل پوشیده از پاپ کورن در اسپانیا!

 

ساحل پوشیده از پاپ کورن در اسپانیا!

 

ساحل پاپ کرن قدمت زیادی دارد تا جایی که محلی ها می توانند به خاطر بیاورند، اما محبوبیت آن در سال های اخیر به خاطر چیزی به نام اینستاگرام افزایش یافته است، ممکن است شنیده باشید. به دلایل واضح، عکس هایی از ساحل سفید که به نظر می رسد در پاپ کرن پوشیده شده است، توجه زیادی را جلب می کند، و پست گذاشتن این مکان، روشی تضمین شده برای نمایش در اینستاگرام است. همه این صحبت ها در مورد ذرت بو داده من را گرسنه می کند، و از این گذشته، کلمات فقط این کار را انجام نمی دهند در عوض از این عکس های زیبا لذت ببرید.

 

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت