دسته بندی : روسیه

تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون بلافاصله پس از مدرسه متقاضیان دانشکده دندانپزشکی را می پذیرند. آزمون های ورودی در اینجا همانند پذیرش در سایر رشته های اصلی پزشکی است. با این وجود لازم است که بدانید تحصیل در برخی از دانشگاه های روسیه در رشته دندانپزشکی، بدون آزمون ورودی نیز برگزار می شود.

نتیجه تصویری برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون یعنی چه؟

در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون باید بگوییم، روسیه یکی از کشورهایی است که متقاضیان زیادی برای تحصیل در رشته پزشکی و دندانپزشکی دارد. علت این امر این است که رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و … در روسیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. همین امر سبب شده است در روسیه دانشگاه های برتر جهانی برای تحصیل در رشته های مختلف پزشکی وجود داشته باشد.

از طرف دیگر همان طور که می دانید تحصیل در روسیه به این صورت است که شما برای پذیرفته شدن در یک رشته تحصیلی در یک دانشگاه روسی، باید در آزمون ورودی آن قبول شوید. این آزمون با توجه به شرایط کلی دانشگاه و همچنین خصوصی یا دولتی بودن دانشگاه از درجه سختی متفاوتی برخوردار است. علاوه بر دانشگاه هایی که آزمون ورودی دارند، دانشگاه هایی نیز هستند که برای تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون ، می توانید برای اخذ پذیرش از آن ها اقدام کنید.

مدت تحصیل در رشته “دندانپزشکی” ۵ سال است. هزینه یک سال از ۱۷۰ تا ۴۳۰ هزار روبل (۳-۷٫۵ هزار دلار) متغیر است. این قیمت به شهری که دانشگاه در آن واقع شده است و همچنین به مشخصات دانشگاه بستگی دارد. دانشگاه های روسیه دوره های دندانپزشکی آینده را به زبان روسی و انگلیسی ارائه می دهند. به عنوان مثال ، یک دوره تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون به زبان انگلیسی، در دانشگاه KFU سالانه ۱۷۰-۲۵۵ هزار روبل (۵/۴ – ۴ هزار دلار) هزینه دارد. با این وجود ، فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی تنها پس از اتمام دوره دستیاری خود می تواند به یک متخصص کامل تبدیل شود.

نتیجه تصویری برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

اقامت تحصیلی دندانپزشکی در روسیه

در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون باید بگوییم، اقامت در روسیه برای تبدیل شدن به یک پزشک با تخصص، به عنوان مثال یک متخصص پوست، متخصص گوارش یا ارتودنسی به این صورت است که شما باید پذیرفته شدن در دوره تخصص نسبت به تمدید اقامت خود اقدام کنید. در روسیه مدت تحصیل اقامت ۲-۴ سال است که بستگی به رشته و دانشگاه انتخابی دارد. هزینه یک سال تحصیل از ۱۰۰ تا ۳۸۰ هزار روبل (۱٫۸-۶٫۶ هزار دلار) است. اقامت دندانپزشکی ۲ سال طول می کشد. در اینجا پزشکان جوان تحت آموزش های عمیق قرار می گیرند و دانش عملی را در یک رشته خاص دریافت می کنند. به عنوان مثال، در دندانپزشکی درمانی، جراحی یا کودکان. یک سال تحصیل در مسکو در محل دستیاری در دانشگاه پزشکی دولتی مسکو. هزینه های Sechenov در دوره های اصلی دندانپزشکی بزرگسالان، ۳۷۷ هزار روبل (۶٫۵ هزار دلار) است. هزینه دوره دندانپزشکی کودکان نیز، ۳۱۶ هزار روبل (۵٫۵ هزار دلار) می باشد.

در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون باید بگوییم، دانشگاه های روسیه همچنین برنامه های اقامت برای تحصیل در رشته های انگلیسی زبان را ارائه می دهند. بنابراین، اخذ تخصص “متخصص پوست” به زبان انگلیسی در دانشگاه ایالتی نووسیبیرسک (NSU) حدود ۵۸۰ هزار روبل (۱۰ هزار دلار) در سال هزینه دارد. این دوره برای متخصصان قلب در دانشگاه دوستی مردم روسیه (RUDN) – 260 هزار روبل (۴٫۵ هزار دلار) در سال هزینه دارد. این دوره انگلیسی زبان برای ۴ سال تحصیل طراحی شده است.

در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون باید بگوییم، دوره های دانشگاه های مختلف به طور قابل توجهی به زبان روسی وجود دارد و هزینه آن ها تا حدودی کمتر است. هزینه تمام رشته های تحصیلی به زبان روسی در دانشگاه IKBFU Kant حدود ۱۸۰ هزار روبل (۳٫۲ هزار دلار) در سال است. اگر شما بخواهید یک جراح اطفال در دانشگاه دولتی پزشکی مسکو Sechenov شوید ، می توانید با پرداخت ۲۵۰ هزار روبل (۴٫۳ هزار دلار) در سال دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارید.

نتیجه تصویری برای تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون

همه چیز درباره تحصیل در روسیه

صفر تا صد تحصیل در روسیه به همراه اطلاعات کامل در باره مدارک مورد نیاز برای تحصیل در روسیه را می توانید در این متن مشاهده کنید. شرایط تحصیل در روسیه به این صورت است که با هر مدرک تحصیلی می توانید اقدام دریافت ویزای مهاجرت تحصیلی کنید. حداقل معدل برای دریافت ویزای تحصیلی روسیه باید ۱۶ باشد. روسیه از اکثر رشته های تحصیلی دانشجو می پذیرد و نگرانی برای انتخاب رشته نخواهید داشت.

مدارک مورد نیاز برای تحصیل در روسیه عبارت است از کپی پاسپورت، مدارک تحصیلی ترجمه شده، فیش واریزی هزینه اپلای، مدرک زبان مورد نیاز می باشد. هزینه تحصیل در روسیه نسبت به دیگر کشور ها مقرون به صرفه می باشد. هزینه شهریه سالانه دانشگاه FEFU حدود هزار تا دو هزار دلار می باشد. هزینه روزانه عادی در روسیه حدود ۴۵۰ روبل می باشد که نسبت به دیگر کشور هزینه تحصیل در روسیه پایین تر می باشد. زمان بندی تحصیل در روسیه همانند دیگر دانشگاه های بین المللی کشور های مختلف می باشد.

تحصیل در رشته دندانپزشکی در روسیه به زبان روسی

در رابطه با تحصیل دندانپزشکی در روسیه بدون آزمون باید بگوییم، دانشگاه های روسیه نه تنها دوره های بسیار خوبی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی به زبان روسی ارائه می دهند بلکه هزینه این دوره ها به زبان روسی، بسیار کمتر از دوره هایی است که به زبان انگلیسی ارائه می شوند. نکته ی دیگر این است که دوره هایی که به زبان روسی ارائه می شوند بسیار بیشتر از دوره هایی هستند که به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

بنابراین برخی دانشجویان می توانند تنها با یادگیری زبان روسی قبل از این که برای اخذ پذیرش اقدام کنند، تا حدود زیادی در هزینه های تحصیل در روسیه صرفه جویی کنند. بر خلاف تصور عموم مردم یادگیری زبان روسی چندان سخت نیست. اما اگر به صورت جدی قصد ادامه تحصیل در روسیه را دارید، یادگیری این زبان می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. اگر دنبال کسب اطلاعات درباره تحصییل در روسیه هستید میتوانید به سایت منبع این مطالب یعنی اپلای من مراجعه کنید . با استفاده از زبان روسی شما انتخاب های بیشتری برای تحصیل در روسیه پیش رو دارید. این امر سبب می شود در بتوانید هزینه های تحصیل خود را در روسیه را به میزان قابل توجهی کاهش دهید.

 

برچسب ها : #روسیه
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت