دسته بندی : دانستنی ها

خدمات موسسه مهاجرت به کانادا یوکن

مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت، کار و زندگی در این کشور امروز ه با استقبال زیادی از طرف متقاضیان مهاجرتی رو به رو شده است. زندگی در کشوری امن با استانداردهای رفاه اجتماعی و وجود فرصت های شغلی در شرکت های معتبر بین المللی و همچنین دسترسی به بازارهای مالی بین المللی، برخی از عوامل انتخاب کانادا برای مهاجرت می باشد. شرایط مهاجرت به کانادا۲۰۲۱ ، با توجه به نوع برنامه های اقامتی و ویزای کانادا متفاوت می باشد. کانادا دارای ویزاهای متنوعی می باشد. شرایط مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ در انواع ویزای کانادا از طریق سرمایه گذاری، تحصیلی، کاری و مهاجرت به کانادا از طریق تخصص متنوع می باشد. متقاشیان مهاجرت به کانادا می توانند با توجه به شرایط خود یکی از روش های مناسب مهاجرتی را انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی برخی از روش های مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ به اختصار می پردازیم.

photo_2021-04-10_09-26-31.jpg
مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ از طریق سرمایه گذاری

یکی روش های مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱ از طریق سرمایه گذاری در این کشور می باشد. کانادا دارای برنامه های سرمایه گذاری متنوعی می باشد. شرایط برنامه های سرمایه گذاری ۲۰۲۱ کانادا، بر اساس فاکتورهایی نظیر، سرمایه و دارایی متقاضیان، میزان سابقه کار متقاضی در مدیریت کسب و کار، تحصیلات و مدرک زبان وی طراحی و تنظیم شده است. اکثر برنامه های سرمایه گذاری کانادا نیاز به راه اندازی بیزینس در کانادا دارند. در برخی از برنامه های سرمایه گذاری، متقاضی باید تعدادی از شهروندان کانادا را استخدام نماید. در این میان تعداد معدودی از ویزاهای سرمایه گذاری کانادا هستند که متقاضی فقط با پرداخت وجه مورد نیاز آن ویزا موفق به مهاجرت به کانادا می گردد. در این برنامه های مهاجرتی سرمایه گذار نیاز به راه اندازی کسب و کار ندارد. یکی از این ویزاهای کانادا، ویزای سرمایه گذاری کبک می باشد. ویزای سرمایه گذاری کانادا کبک، متقاضی باید مبلع ۳۵۰٫۰۰۰ دلار به دولت کبک پرداخت نماید. وجه فوق بدون بازگشت می باشد. همچنین سرمایه گذار باید مدرک زبان آیلتس ۵ و مدرک تحصیلی حداقل لیسانس نیز داشته باشد. متقاضی سرمایه گذاری در کبک کانادا، می تواند همراهی خانواده خود را نیز از طریق این ویزای کانادا داشته باشد و برای خانواده خود نیز اقامت دائم کانادا دریافت نماید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

یکی از راه های مهاجرت به کانادا ۲۰۲۱، مهاجرت از طریق تخصص می باشد. مهاحرت به کانادا از طریق تخصص از روش های متنوعی امکان پذیر است. کانادا دارای ویزاهای متنوعی در این خصوص می باشد. مهاجرت به کانادا از طریق تخصص به نام اسکیل ورکر نیز شناخته شده است. در کانادا هر ایالت جهت تامین نیروهای متخصص مورد نیاز منطقه خود، برنامه های اسکیل ورکر خاص خود را دارد. متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در استان های کانادا را بررسی و مناسب ترین روش را برای خود انتخاب نمایند. کانادا همچنین دارای یک ویزای کاری فدرال نیز می باشد. این برنامه مهاجرتی به نام اسکیل ورکر فدارل شناخته شده است. در ادامه شرایط برخی از برنامه های اسکیل ورکر کانادا معرفی می گردد.

موسسه مهاجرت کانادا یوکن، با سال ها تجربه در خصوص پرونده های مهاجرتی، اقامتی و ویزاهای کانادا آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام پرونده های فوق می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت مهاجرت کانادا یوکن، نسبت به تکمیل فرم ارزیابی مهاجرت کانادا اقدام نمایند. مشاورین ما در اولین فرصت روزمه های متقاضیان را بررسی و نتیجه را به اطلاع می رسانند.

photo_2021-04-10_09-26-26.jpg

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص استان ساسکاچوان

ویزای اسکیل ورکر کانادا از طریق ساسکاچوان یکی از ویزاهای محبوب متقاضیان اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. افرادی که از این طرق موفق به دریافت ویزای کانادا شوند، از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت می کنند. این ویزای کانادا بر پایه کسب امتیاز از فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان می باشد. متقاضیان ویزای کانادا در این روش باید حداقل امتیاز لازم را از عوامل فوق دریافت نمایند. ویزای اسکیل ورکر ساسکاچوان دارای لیست مشاغل مورد نیاز این استان نیز می باشد. متقاضیان ویزای کانادا باید با بررسی مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان، کد شغلی مرتبط با تخصص و رشته خود را انتخاب نمایند. خلاصه شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص در استان ساسکاچوان به شرح زیر می باشد.

داشتن مدرک تحصیلی حداقل فوق لیسانس
مدرک زبان CLB8
دارای ۱۰ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی
حداکثر سن : ۳۴ سال

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تخصص فدرال ۲۰۲۱

اخذ ویزای کانادا از طریق برنامه اسکیل ورکر فدرال از طریق سیستم اکسپرس اینتری انجام می گردد. سیستم اکسپرس اینتری کانادا نیز بر پایه عواملی نظیر، سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان تنظیم شده است. مهاجرت به کانادا از طریق تخصص فدرال ۲۰۲۱ ، سریع ترین روش مهاجرت به کانادا می باشد. مدت زمان مورد نیاز جهت اخذ این ویزای کانادا، حداکثر یکسال می باشد. این ویزای کانادا دارای مشاغل مورد نیاز نمی باشد و همه رشته ها می توانند از این طریق برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.خلاصه شرایط ویزای اسکیل ورکر فدرال به شرح زیر می باشد.

داشتن مدرک تحصیلی حداقل فوق لیسانس
مدرک زبان CLB9
دارای ۳ سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی
حداکثر سن : ۳۳ سال

خدمات موسسه مهاجرت کانادا یوکن

موسسه مهاجرت کانادا یوکن، ثبت شده در کانادا تحت عنوان ucan immigration services با سال ها تجربه در تشکیل پرونده های مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و اخذ انواع ویزای کانادا از قبیل ویزای توریستی، سرمایه گذاری و اسکیل ورکر آماده ارائه خدمات می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به وب سایت موسسه مهاجرت کانادا یوکن ucanemigrate.com ضمن مطالعه و بررسی انواع ویزای کانادا از طریق تلفن های موجود در وب سایت مهاجرت کانادا یوکن با مشاورین ما در تماس باشند.

 

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت