دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

تفریحات شبانه جذاب ونیز چیست؟

سالانه گردشگران زیادی برای دیدن معماری منحصر به فرد و زیبای ایتالیا وارد شهر ونیز می شوند. تور ایتالیا ونیز و تفریحاتی که در این تور گنجانده می شود برای بیشتر گردشگران یک امتیاز مثبت به حساب می آید. اما این تمام چیزی نیست که گردشگران را مشتاقانه به سمت ایتالیا می کشاند.

تفریحات شبانه جذاب ونیز

تفریحات شبانه جذاب ونیز

تفریحات شبانه جذاب ونیز و شور نشاطی که در شب های این شهر حکمفرماست یکی از دلایل عمده ی سفر به این کشور هیجان انگیز است. در این شهر می توانید شبانه از کافه ها و موزه ها زیادی بازدید کنید و از بازارها و دیدن مناطق هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

معروف ترین تفریحات شبانه ونیز

شهر شناور در آب ونیز به قدری زیبایی و جذابیت را در خود جای داده است که اگر کل ۲۴ ساعت شبانه روز را در آن بگردید باز هم وقت کم می آورید. شما به سختی می توانید تصمیم گیری کنید که بازدید کدام مکان را در اولویت قرار دهید. قدم به قدم این شهر پر از شگفتی و زیبایی است. اگر با تور ایتالیا ونیز قصد سفر به این شهر را دارید حتما بازدید از مکان های زیر را در اولویت قرار دهید.

کانال بزرگ و دیدنی ونیز Canale Grande

از بهترین تفریحات شبانه جذاب ونیز می توان به کانال بزرگ ونیز اشاره کرد. در واقع این کانال نماد شهر ونیز و از مناطق دیدنی و تفریحی این شهر محسوب می شود که شما در تور ایتالیا ونیز به صورت ۲۴ ساعته و بدون پرداخت هزینه می توانید از آن بازدید کنید. دیدن این کانال در شب به دلیل درخشش آب ها و غروب زیبای خورشید مانند یک کارت پستال زنده است. دو طرف کانال قصرها و قلعه هایی با معماری گوتیکی شان دیده می شود که در زیبایی حرفی برای گفتن باقی نگذاشته است.

میدان پر جنب و جوش سن مارکو Piazza San Marco

بهترین تور ایتالیا ونیز را انتخاب کنید و در تفریحات شبانه ونیز به میدان همیشه زنده ی سن مارکو بروید. در این میدان کلیسای سن مارکو، کاغ دوکله و ساختمان اداری و دولتی زیادی واقع شده است. جنب و جوش و شور زندگی در این میدان همیشه در جریان است. فقط کافیست بنشینید و از دیدنی های آن لذت ببرید.

پل ریالتو Ponte di Rialto و تماشای مناظر شهر

در تفریحات شبانه جذاب ونیز دیدن مناظر شهر از روی پل ریالتو در وصف نمی گنجد. این پل دو خیابان مهم ونیز را به هم وصل کرده است. شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید به تماشای زیباترین مناطق شهر از روی این پل بروید. در زمان طلوع و غروب آفتاب جنب و جوش قایق ها در کانال ونیز بسیار تماشایی و لذت بخش است.

قایقرانی در آبراه های ونیز را فراموش نکنید

بیخود نیست که ونیز لقب شهر شناور روی آب را به خود اختصاص داده است. یکی از بهترین تفریحات شبانه جذاب ونیز، قایق رانی در ابراه است. در این شهر به جای جاده و ماشین باید از آبراه و قایق برای رفتن به مسیرهای مختلف استفاده کرد. برای رفتن به آبراه ها هنگام غروب و شب ها بهترین زمان است. شما در این اوقات می توانید زیباترین مناظر را مشاهده کنید. می توانید مقاصد مختلف را با قایق بروید و در طول مسیر از زیبایی های خارق العاده این شهر لذت ببرید.

رستوران ها و کافه ها در ونیز

یکی از رایج ترین تفریحات شبانه جذاب ونیز کافه گردی و رستوران گردی است. بارهای ونیز گاها تا نیمه های شب فعالیت می کنند. گردشگران تور ایتالیا ونیز می توانند از غذاهای ایتالیایی که توسط سرآشپزهای متخصص ایتالیایی سرو می شود نهایت لذت را ببرند. در رستوران ها انواع غذاهای گوشتی و دریایی سرو می شود.

بارهای سنتی ونیز به مردم و گردشگران سیچتی (میان‌وعده‌های تاپاس مانند) می دهند. سیتچس رایج ترین میان وعده با قیمت مناسب در ونیز است.

پل افسوس، پلی زیبا و سفید روی کانال آب

در تفریحات شبانه جذاب ونیز بازدید از پل ها بخصوص در زمان غروب آفتاب جلوه بی نظیر و خارق العاده ای دارد. پل کوچک افسوس در بین زندان شهر و کاخ دوج ها واقع شده است. پل دقیقا روی رودخانه ریو دی پالاتزو توسط آنتونیو کونتینو ساخته شده است. دلیل نامگذاری این پل این است که بیشتر افرادی که از کاخ به سمت زندان فرستاده می شدند برای آن ها حکم اعدام تعیین می شد و روی این پل برای آخرین بار شهر را نظاره می کردند.

جنس پل از سنگ آهک است و مجسمه های زینت بخشی با چهره های عصبانی و ناراحت روی آن قرار دارد. شب ها دیدن این پل و زیبایی های شهر از روی آن خالی از لطف نیست.

مورانو و بورانو، منطقه ای با خانه های رنگی

در تور ایتالیا ونیز به هیچ وجه نمی توان از خیر تفریحات شبانه ونیز غافل شد. بازدید از بورانو مورانو تفریحات شما را در سفر کامل می کند. با قایق سواری روی تالاب خود را به این منطقه برسانید. خانه شیشه گران افسانه ای در این منطقه قرار دارد. در دو طرف کانال نمایشگاه ها و مغازه های شیشه گری متنوعی دیده می شود که همه نوع بدلیجات ارزان و گران قیمت در آن ها یافت می شود. موزه شیشه هم در کاخ جوستینیان قرار دارد که در آن مجموعه ای از بزرگترین شیشه ونیزی از زمان رومیان باستان تا قرن بیستم در آن قرار دارد.

لیدو، اولین استراحتگاه ساحلی اروپا

لیدو یکی دیگر از تفریحات شبانه جذاب ونیز است. نوار شنی ۱۲ کیلومتری لیدو جدا کننده تالاب ونیز از دریای آدریاتیک است. این استراحتگاه در ۲۴ ساعت شبانه روز جایی برای ریسک کردن است. در آغاز قرن بیستم خانواده های سلطنتی در این محل شنا می کردند. امروزه هتل های بزرگی که در این منطقه احداث شده است که هنوز هم پذیرای میهمانان است. اگر بخواهید به سواحل عمومی بروید می توانید به انتهای شمالی جزیره در نزدیکی کلیسای سن نیکولو بروید. در این منطقه ساحلی علاوه بر شنا می توانید پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و از ویلاها و هتل های باشکوه این منطقه دیدن کنید. شما می توانید در استراحتگاه ساحلی اقامت کنید و از آب و هوای معتدل لذت ببرید.

بازدید شبانه از خیابان سالیتزادا سان موئیزه

نمی توان با تور ایتالیا ونیز به این شهر رویایی سفر کرد و توجهی به تفریحات شبانه جذاب ونیز نکرد. خیابان خرید «سالیتزادا سان موئیزه» (Salizada San Moise) یکی از بهترین جاهایی است که شما می توانید خریدهای خود را در آن انجام دهید. موقعیت مکانی این خیابان و نزدیک بودن آن به میدان و کلیسای سن مارکو باعث شده که تقریبا تمامی گردشگران از آن بازدید کنند. اگر خرید برای شما لذت بخش است می توانید شبانه به مراکز خرید این منطقه بروید و از انواع اجناس در برندهای مختلف ایتالیایی خرید کنید.

 

برچسب ها : #ایتالیا#ونیز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت