دسته بندی : جاذبه های توریستی ایران

برنامه ریزی برای سفر به کیش

جزیره کیش یکی از نقاط جذاب ایران برای سفر تفریحی به شمار می رود. این جزیره با توجه به کوچکی اش، مکان های دیدنی زیادی را در خود جای داده است. اگر قصد سفر به کیش را دارید و نمی دانید سفر خود را چگونه برنامه ریزی کنید، توصیه می کنیم با ما همراه باشید. در این مطلب می خواهیم برنامه ریزی برای سفر به کیش را با برای شما شرح دهیم و از رزرواسیون هتل تا دیدار از جاذبه های گردشگری کیش را ارائه کنیم.

برنامه ریزی برای سفر به کیش

برنامه ریزی برای سفر به کیش

برنامه ریزی سفر ۴ روزه به کیش

کیش، جزیره کوچکی در جنوب ایران و در میان آب های خلیج فارس است. با این که طول این جزیره تنها ۴۵ کیلومتر و مساحتش ۹۰ کیلومتر است؛ اما مکان های دیدنی زیادی دارد. با توجه به تعداد جاذبه های گردشگری کیش، می توان در یک سفر ۴ روزه بسیاری از آنها را تجربه کرد. پیش از سفر بهتر است برای رزرو هتل کیش نیز اقدام و محل اقامت خود را مشخص کنید.

روز اول سفر

در روز اول بهتر است به سراغ برنامه ها و تفریحات آرامش بخش رفت.

  • پارک سنتر کیش

پارک سنتر، یک پارک موضوعی و هیجان انگیز است که می توانید لحظاتی بسیار خوشی را به همراه کودکان خود در آن سپری کنید.

  • ورزش های آبی کیش

جت اسکی، غواصی، پاراسلینگ و ویک بردینگ از جمله تفریحات و ورزش های آبی جزیره هستند که می توانید روز اول خود را به آنها اختصاص دهید.

  • کشتی یونانی

کشتی زیبای یونانی کیش از سال ۱۹۶۶ در این منطقه لنگر انداخته است. قدم زدن بر ساحل در کنار کشتی یونانی و تماشای غروب آفتاب برای شما بسیار آرامش بخش خواهد بود.

  • درخت سبز دره ی پرتغالی ها در کیش

در دره پرتغالی ها در شمال جزیره، یک درخت قدیمی ۶۰۰ ساله وجود دارد. این درخت همیشه سبز بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب می کند.

برای رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما ارزان کافی است به فلای تودی مراجعه و گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید.

روز دوم سفر

در روز دوم برنامه ریزی برای سفر به کیش می توانید دیدار از مکان های تاریخی را بگنجانید.

  • شهر باستانی حریره

اعتقاد بر این است که شهر حریره همان شهری است که سعدی در کتاب گلستان از آن یاد کرده است. شهر ۱۰۰۰ ساله حریره، در بخش مرکزی و شمالی جزیره کیش قرار دارد.

  • قنات زیرزمینی کاریز

کاریز، یکی از قنات های ۲۵۰۰ ساله است که گردشگران این امکان را دارند که در تونل های آن قدم بزنند. قنات کاریز ۱۶ متر در زمین حفر شده است.

  • ساحل دامون

ساحل دامون یکی از زیباترین ساحل های جزیره است. در آنجا می توان از انواع تفریحات آبی هیجان انگیز مانند غواصی، شاتل و… استفاده کرد.

اگر قصد بازدید از این آثار تاریخی کیش را دارید، کافی است به فلای تودی مراجعه کنید. از طریق فلای تودی می‌توانید هم رزرواسیون هتل خود را انجام دهید و هم بلیط هواپیما ارزان برای کیش را رزرو کنید.

روز سوم سفر

برنامه ریزی برای سفر به کیش در روز سوم را به انجام تفریحات آبی و قدم زدن در ساحل اختصاص دهید.

  • پلاژ آقایان و بانوان

پلاژ آقایان و بانوان در دو قسمت شرقی جزیره جای گرفته اند. در آنجا می توانید به راحتی شنا کنید و آفتاب بگیرید.

  • پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ یکی از پارک های ساحلی زیبا در جزیره کیش است. با قدم زدن روی اسکله های پارک سیمرغ، منظره ای جذاب و تماشایی را در پیش چشم خود خواهید دید.

  • دلفیناریوم و باغ پرندگان

یکی دیگر از مکان های جذاب و دیدنی در جزیره، دلفیناریوم و باغ پرندگان است. تماشای دلفین ها و همچنین پرندگان مختلف می تواند بسیار هیجان انگیز باشد.

برای خرید بلیط هواپیما ارزان از فلای تودی پس از مقایسه قیمت ها، گزینه مناسب را انتخاب کنید. پس اگر قصد استفاده از تفریحات آبی کیش را دارید، از طریق فلای تودی برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

روز چهارم سفر

در روز چهارم برنامه ریزی برای سفر به کیش می توانید به مراکز خرید و پاساژها بروید و همچنین به تفریحات هیجان انگیز بپردازید.

  • پاساژ گردی در کیش

در جزیره کیش پاساژهای زیادی وجود دارند که در برخی از آنها، برنامه هایی هم برای سرگرمی گردشگران اجرا می شوند. از پاساژهایی کیش می توان به پاساژ پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری، مروارید، پانیذ، سارینا و… اشاره کرد.

  • سافاری کیش

یکی از تفریحات هیجان انگیز در جزیره، سافاری است که می توانید از آن لذت ببرید.

  • دوچرخه سواری

در کیش حتما دوچرخه سواری در امتداد ساحل را تجربه کنید؛ چرا که بسیار آرامش بخش است.

رزرو هتل کیش

برای رزرو هتل در جزیره نیازی نیست نگران باشید. برای مشاهده قیمت ها و دیگر امکانات هر هتل، فقط کافی است به فلای تودی مراجعه کنید و رزرواسیون هتل خود را انجام دهید.

جمع بندی

برنامه ریزی برای سفر به کیش کار چندان سختی نیست، البته اگر کمی با جزیره و امکانات آن آشنا باشید. این جزیره با این که مساحت زیادی ندارد، از جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیاری برخوردار است. برای کاهش هزینه سفر می توانید از طریق فلای تودی به بلیط هواپیما ارزان دسترسی داشته باشید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت