دسته بندی : رپورتاژ

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان بدون ضامن

فروش اقساطی چیست

در سال‌های اخیر وضعیت نابسامان اقتصادی کشور و بالا رفتن قیمت لوازم خانگی سبب شده است که بسیاری از افراد توان مالی کافی برای خرید لوازم خانگی مورد نیاز خود را نداشته باشند و برخی از آنها به سراغ خرید لوازم خانگی بی کیفیت و یا دست دوم بروند که این دو حالت، مناسب نیستند و بهترین گزینه در این شرایط را می‌توان خرید اقساطی لوازم خانگی دانست.

خوشبختانه در حال حاضر تعداد زیادی فروشگاه لوازم خانگی در بستر اینترنت و یا به صورت حضوری امکان خرید لوازم خانگی اقساطی در مشهد، خرید اقساطی لوازم خانگی در اصفهان، خرید لوازم خانگی اقساطی در کرمانشاه، لوازم خانگی اقساطی تبریز، تهران، رشت و دیگر نقاط کشور را فراهم کرده‌اند. خانواده‌ها از طریق این مکان‌ها می‌توانند با توجه به توان مالی خود با شرایط آسان‌تری لوازم خانگی مورد نظرشان را خریداری کنند.
و اما بسیاری از افراد نمی‌دانند فروش اقساطی چیست و چه مزایایی دارد؟ در فرآیند خرید لوازم خانگی اقساطی جهت خرید کالای مورد نظر خود ابتدا تنها بخشی از بهای آن را پرداخت می‌کنید و مبلغ باقی مانده را متعهد می‌شوید که طی ماه‌های آتی پرداخت کنید. در واقع یکی از مهم‌ترین مزایای خرید لوازم خانگی اقساطی این است که شما از فشار ناشی پرداخت به یکباره کل هزینه کالا راحت خواهید شد.

شرایط خرید قسطی

در حالت کلی فروش قسطی لوازم خانگی به دو روش، فروش اقساطی لوازم خانگی بدون بهره و یا با بهره صورت می‌گیرد. بهره به معنای سود است یعنی فروشنده درصد سودی را به مبلغ کالا اضافه می‌کند و آن را همراه با اقساط ماهانه از مشتری دریافت می‌کند شاید با دانستن این موضوع با خود بگویید پس خرید نقدی کالا بهتر است ولی باید بگوییم که این طرز فکر اشتباه است و همیشه اینطور نیست.

شاید برایتان پیش آمده باشد که برای خرید تلویزیون ماه‌ها پس انداز کرده باشید ولی زمانی که به بازار رفته باشید به دلیل تورم موجود و افزایش ناگهانی قیمت تلویزیون و دیگر لوازم خانگی در بازار متوجه شوید که میزان پس انداز شما از قیمت تلویزیون مورد نظرتان کمتر است بنابراین می‌توان گفت که خرید قسطی لوازم خانگی از این جهت نسبت به خرید نقدی برتری دارد.

شرایط خرید قسطی لوازم خانگی در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست و هر فروشگاهی شرایط خاص خود را دارد و از لحاظ میزان بهره، تعداد اقساط، میزان دریافت مبلغ اولیه کالا (پیش پرداخت) با یکدیگر متفاوت هستند و بسیاری از فروشگاه‌ها برای اینکه مطمئن شوند مشتری سر وقت اقساط خود را پرداخت می‌کند جهت ضمانت اعتبار، از مشتری چک، سفته و یا ضامن معتبر می‌خواهند.

فروش اقساطی جهیزیه

افزایش هزینه‌های زندگی از یک سمت و بالا رفتن قیمت لوازم خانگی به صورت سرسام آور از سوی دیگر بسیاری از زوج‌های جوان را وادار به مراجعه به مکان‌های فعال در زمینه فروش اقساطی جهیزیه کرده است. در حال حاضر تعداد فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش اقساطی جهیزیه در کرج، فروش جهیزیه اقساطی در مشهد، فروش جهیزیه اقساطی اصفهان، تهران، شیراز، کرمانشاه و دیگر شهرها فعالیت دارند کم نیست این مکان‌ها شرایطی را فراهم کرده‌اند تا زوج‌های جوان بتواند لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

اگر تمایل دارید که یک جهیزیه مقرون به صرفه داشته باشید بهتر است به سراغ خرید کالاهای ایرانی بروید. یکی از برندهای خوب لوازم خانگی، برند اسنوا است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای تازه عروسان باشد. برند اسنوا در حال حاضر برندی شناخته شده است که بی‌شک تبلیغات آن را در رسانه‌ها دیده‌اید ولی شاید دقیقا ندانید که کارخانه اسنوا کجاست و تولیداتش شامل چه محصولاتی می‌شود.
کارخانه اسنوا در شهرک صنعتی مورچه خورت اصفهان قرار دارد و محصولات متنوعی از جمله ساید بای ساید، اجاق‌ گاز، تلویزیون و … با طراحی ظاهری زیبا و کیفیت ساخت مناسب از سوی کارخانه اسنوا اصفهان به بازار عرضه می‌شود. با مراجعه به نمایندگی فروش اسنوا در تهران و شهری که در آن ساکن هستید به طیف گسترده‌ای از انواع تولیدات این برند دسترسی داشته باشید البته قبل از خرید بهتر است که کاتالوگ محصولات اسنوا را از فروشنده درخواست کرده و یا آن را دانلود کنید تا شناخت بهتری در رابطه با مشخصات و ویژگی‌های انواع تولیدات برند اسنوا داشته باشید.

البته افزایش نرخ دلار، دستمزد کارگران در کنار افزایش نرخ مواد اولیه باعث شده است تا قیمت لوازم خانگی ایرانی نیز بالا برود و اگر قیمت محصولات اسنوا در سال ۹۹ و سالی که در آن هستیم را با سال‌های گذشته مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که سیر صعودی داشته است و به همین دلیل بسیاری از افراد که طرفداران این برند هستند به دنبال جهیزیه اقساطی اسنوا در شهر خود هستند.

اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید یکی از روش‌های آسان جهت خرید ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، خرید یخچال فریزر اسنوا اقساطی، خرید اجاق گاز اسنوا اقساطی، خرید تلویزیون اسنوا قسطی و … مراجعه به فروشگاه آنلاین سل است.

مکان‌های زیادی در زمینه فروش اقساطی اسنوا در اصفهان، فروش اقساطی اسنوا در تهران، فروش اقساطی اسنوا در همدان و دیگر نقاط ایران فعال هستند ولی مراجعه حضوری به این مکان‌ها مقداری خسته کننده و وقت گیر است و ممکن است بسیاری از زوج‌ها و خانواده‌ها شرایط خرید حضوری را نداشته باشند در نتیجه به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید تا با صرفه جویی در وقت خود به راحتی و بدون محدودیت مکانی و زمانی قیمت یخچال ساید بای ساید، قیمت ماشین لباسشویی، اجاق گاز از برند اسنوا را بررسی کرده و اقدام به خرید جهیزیه قسطی کنید.

نحوه فروش اقساطی

از آنجایی که شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در کانال لوازم خانگی قسطی، فروشگاه‌های مجازی و واقعی با یکدیگر متفاوت است شاید یافتن مکانی که شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی در آن با شرایط شما همخوانی داشته باشد کاری سخت و دشوار باشد در نتیجه بهترین مکان را می‌توان فروشگاهی دانست که روش‌های متنوعی را جهت خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته باشد.
فروشگاه اینترنتی سل یکی از فروشگاه‌های ایده‌آل در این زمینه است که امکان خرید اقساطی لوازم خانگی دوو، اسنوا، جی پلاس، پارس خزر و دیگر برندهای ایرانی و خارجی را با روش‌های متنوعی چون خرید اقساطی لوازم خانگی با چک، بدون چک، بدون ضامن و غیره فراهم کرده است. این ویژگی مثبت سبب شده است تا تمامی اقشار جامعه با هر شرایطی که دارند بتوانند خرید اقساطی لوازم خانگی دلخواه خود را به صورت بی دردسر انجام دهند.
برای دربافت اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در خصوص شرایط و نحوه فروش اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه سل با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی

فروشگاه اینترنتی سل برای آن دسته از افرادی که دارای فیش حقوقی هستند امکان خرید لوازم خانگی اقساطی با فیش حقوقی را فراهم کرده است در این صورت مشتریان عزیز دیگر نیازی به معرفی ضامن و ارائه سفته و چک ندارند.

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن

فروش اقساطی لوازم خانگی بدون ضامن در سل برای مشتریانی که ضامن معتبر جهت معرفی ندارند فرصتی را مهیا کرده است تا بتوانند خرید اقساطی لوازم خانگی را بدون نیاز به معرفی ضامن انجام دهند که جهت آگاهی از جزئیات و شرایط دقیق آن کافیست با کارشناسان فروش سایت تماس بگیرید.

لوازم خانگی اقساطی بدون چک

یکی از شرایطی که بسیاری از فروشگاه‌ها برای خرید اقساطی لوازم خانگی در نظر گرفته‌اند دریافت چک از مشتری است که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن دسته چک و یا عدم توانایی تهیه آن به مشکل بر می‌خورد.
اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سل به راحتی خرید لوازم خانگی اقساطی بدون چک را انجام دهید و دیگر نیازی نیست که زمان و انرژی خود را صرف یافتن مکان‌هایی در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی بدون چک در شیراز، کرمانشاه، قزوین، رشت، شیراز و دیگر شهرها کنید.
خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان

خرید اقساطی لوازم خانگی بازنشستگان در فروشگاه سل همان طور که از نامش مشخص است برای بازنشستگان عزیز کشور روش مناسبی است که با شرایط آنها هماهنگی دارد. تنوع محصول و مارک که امکان خرید اقساطی آنها برای بازنشستگان وجود دارد بالا است و شامل خرید اقساطی اسنوا بازنشستگان، خرید اقساطی دوو بازنشستگان و … می‌شود.

کارشناسان فروش سایت سل همه روزه هفته آماده ارائه راهنمایی‌های لازم در خصوص شرایط فروش اقساطی اسنوا برای بازنشستگان و دیگر برندها هستند.

خرید اقساطی لوازم خانگی با چک

اگر دسته چک دارید و یا اینکه امکان تهیه آن برای شما وجود دارد می‌توانید به سراغ روش خرید اقساطی لوازم خانگی با چک بروید در این صورت چک‌تان به منزله ضامن اعتبار خرید اقساطی شما محسوب می‌شود.

 

 

برچسب ها : #اصفهان
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت