دسته بندی : کیش

خدمات ویژه تور ارزان کیش

تور کیش یکی از پرطرفدارترین تورهایی است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند. امروزه بسیاری از ما علاقمند به سفر به مناطق مختلف ایران به خصوص جنوب هستیم و شرکت ها و آژانس های مسافرتی نیز تورهای مختلفی را برای منطقه جنوب کشور برگزار می کنند.

شهر کیش با داشتن جاذبه های گردشگری و برخورداری از زیر ساخت و امکانات متعدد، پتانسیل و ظرفیت بالایی جهت جذب گردشگر دارد. هر ساله از مناطق مختلف ایران و به خصوص در فصل تابستان، بسیاری از گردشگران به این منطقه سفر می کنند و از طبیعت و جاذبه های بسیار زیبای جزیره کیش بازدید می کنند.

امروزه جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری جنوب کشور محسوب شده و توریست های خارجی زیادی نیز جهت بازدید از زیبایی های این منطقه، عازم کیش می شوند.

وجود امکانات متعدد شهری و منطقه ای مانند اقامتگاه ها و هتل های سنتی و مدرن، اتومبیل های لوکس و گران قیمت جهت کرایه و گردش در شهر، شهربازی و استخرها و مراکز تفریحی، پاساژها و مراکز خرید سنتی و مدرن، زیرساخت های مختلف از جمله فرودگاه و بندر، انواع رستوران های سنتی و مدرن و پلاژها و بسیاری از عوامل دیگر، باعث شده است که افراد با گرایشات مختلف به شرکت در تور کیش بپردازند.

جزیره کیش جزو مناطق آزاد تجاری محسوب شده و شما به راحتی می توانید با نرخ های مناسبی نسبت به سایر کشورها، اجناس اصل و برندهای معروف را در مراکز خرید مدرن این شهر زیبا پیدا کنید.

جاذبه های مختلف جزیره کیش شامل مواردی از جمله دره پرتغالی ها، زیرزمین ۲۰۰۰ ساله، موزه خلیج فارس، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر قدیمی حریره، خانه اعیانی و مردم شناسی کیش، آب انبار و باغ پرندگان، اسکله تفریحی و گردشگری کیش، جزیره هندورابی و نمایشگاه خزندگان و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

قابل ذکر است که مرکز تفریحی مارینا با برخورداری از بهترین و لوکس ترین امکانات تفریحی آبی و گردشگری از جمله تجهیزات و لوازم مختلف دریایی و ساحلی مانند انواع قایق و پارو، رستوران های مجلل و خصوصی و انواع غذاها و نوشیدنی های سنتی و مدرن برای اولین بار در جزیره کیش افتتاح شده و به فعالیت می پردازد.

تور ارزان کیش به چه صورت است

در این قسمت در مورد تور ارزان کیش صحبت کرده و توضیحات لازم را در این خصوص خواهیم داد:

  • تورهای ارزان کیش
  • تور لحظه آخر کیش
  • تورهای آفردار کیش

آژانس های مسافرتی و گردشگری به شیوه های مختلفی تورهای کیش را برگزار می کنند. برای مقاصدی مانند شیراز و بندرعباس از طریق زمینی و معمولا با اتوبوس های زمینی این تور را اجرا می کنند.

برای مقاصد دوری چون مشهد و اصفهان و تبریز و کرمانشاه و منطقه شمال کشور از طریق سفر هوایی، تورهای جزیره کیش را برگزار می کنند. در مورد قیمت تورهای جزیره کیش می توانیم به سه طبقه بندی مختلف اشاره کنیم. این طبقه بندی شامل تورهای ارزان، لحظه آخری و آفردار می باشد.

تورهای ارزان آن دسته از تورها می باشند که آژانس ها با لحاظ کردن مقدار کمی سود، آن ها را برگزار می کنند. معمولا این تورها دارای هتل های معمولی می باشند و از کیفیت خاصی نیز برخوردار نیستند.

تورهای آفردار تورهایی هستند که شرکت ها و آژانس های مسافرتی به علت وجود یک تاریخ خاص( مثلا ولادت یا جشن یا جشنواره) آفرها و تخفیفات ویژه ای را به مشتریان خودشان ارائه می دهند. تورهای لحظه آخر به تورهایی گفته می شوند که شرکت های هواپیمایی و گردشگری به علت پر نشدن ظرفیت تور، آن ها را با نرخ های بسیار پایینی برگزار می کنند.

تورهای لحظه آخری به این صورت است که ظرفیت پرواز و تور مورد نظر به صورت کامل پر نمی شود و آژانس ها نیز جهت پرکردن ظرفیت تورشان، قیمت های بسیار مناسبی را به مسافران و گردشگران ارائه می دهند.

بررسی تور کیش در هتل های مختلف

در این قسمت به بررسی تورهای مختلف کیش در دو هتل داریوش و سورینت صدف می پردازیم:

  • سورینت صدف
  • هتل داریوش

هتل سورینت صدف و داریوش از جمله لوکس ترین و بهترین هتل های کیش محسوب شده و از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردارند. در قسمت ذیل به بررسی موقعیت و امکانات مختلف هتل های فوق پرداخته و توضیحات لازم را ارائه می دهیم.

بررسی تور کیش هتل سورینت صدف

هتل ۴ ستاره سورینت صدف کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش محسوب شده و از معماری بسیار زیبایی نیز برخوردار است. مساحت این هتل در حدود ۱۵۰۰۰ متر می باشد و در سال ۱۳۹۲ نیز مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته است.

موقعیت این هتل به گونه ای است که به راحتی می توانید به بازارهای مختلفی از جمله مروارید و مراکز مختلف تجاری نیز دسترسی داشته باشید. این هتل از پرسنل حرفه ای و زبده ای برخوردار بوده و دارای غذاهای بسیار لذیذ می باشد.

وجود یک آبشار با ارتفاع ۲۷ متر در داخل محوطه اصلی هتل، باعث زیبایی هر چه بیشتر محیط شده است و می توانید با خیال راحت ساعت ها در محوطه هتل قدم بزنید.

امکانات اصلی این هتل شامل انواع رستوران های مختلف مانند کوه نور و دلفین، کافی شاپ، انواع اتاق های مختلف به صورت سینگل یا تک نفره، دبل، تریپل، اتاق های خانواده و لوکس، روم سرویس یا خدمات اتاق، سالن های اجتماعات و کنفرانس و بسیاری از موارد دیگر می باشد. برای آشنایی با تور هتل صدف کیش لینک زیر را مشاهده کنید:

https://faragasht.com/tour/kish-fellow-traveler-hotel-sadaf/

لیست قیمت و مشخصات تور کیش با هتل صدف در آن درج شده است.

بررسی تور کیش هتل داریوش کیش

امکانات هتل داریوش شامل موارد ذیل است:

  • انواع اتاق های مختلف
  • رستوران و کافی شاپ
  • سالن های همایش و کنفرانس وی آی پی
  • منظره بسیار زیبا رو به ساحل
  • معماری بی نظیر و چشم نواز

هتل داریوش کیش جزو هتل های ۵ ستاره برتر جزیره کیش بوده و از امکانات بسیار خوبی نیز برخوردار است. مهم ترین ویژگی که نظر بسیاری از گردشگران را جلب کرده است، مربوط به معماری هتل داریوش کیش می باشد.

هتل داریوش کیش دارای سبک معماری اصیل ایرانی بوده و از طرح هخامنشیان و تخت جمشید در معماری این هتل بهره گرفته شده است و معماری این هتل نشان دهنده فرهنگ اصیل ایرانی می باشد.

برای آشنایی با تور کیش هتل داریوش لینک زیرا مشاهده کنید:

https://faragasht.com/tour/kish-fellow-traveler-hotel-dariush/

لیست قیمت و شرایط تور کیش در هتل داریوش درج شده است.

از امکانات این هتل می توانیم به انواع رستوران های غذاخوری مانند آپادانا، پاسارگاد، انواع کافی شاپ و استخر مجهز، سالن های مختلف تشریفاتی مخصوص مهمانان ویژه، انواع اتاق های سینگل و دبل و اتاق های خانوادگی لوکس، منظره بسیار زیبا رو به ساحل و انواع غذاها و دسرها و خوراکی های خوشمزه و بسیاری از موارد دیگر می باشد.

گشت و گذار در جزیره کیش

برای یک سفر خاطره انگیز و ارزان قیمت پیشنهاد می کنم که تور ارزان کیش را با لینک های ارائه شده در بالا تجربه کنید. روی لینکها کلیک یا تاچ کنید تا وارد وب سایت شوید و برنامه سفر را مشاهده کنید.

تخفیفات ویژه گردشگری هم بخش دیگر از خدمات است که به شما ارائه می شوند. تا در مجموع سفری به صرفه و لذت بخش را تجربه کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت