دسته بندی : جاذبه های توریستی ایران

دیدنی‌های جذاب مشهد برای کودکان و نوجوانان

در سفر‌های خانوادگی که کودک یا نوجوانی را همراه خود می‌بریم، احتمالاً برای انتخاب جاذبه‌ی گردشگری که مناسب تفریح بچه‌ها باشد چالش داریم. مثلا در سفر به مشهد علاوه بر زیارت و یا جاذبه های طبیعی مثل طرقبه، می‌توان جاذبه‌هایی هیجان‌انگیز، آموزنده و به یادماندنی برای تفریح بچه‌ها پیدا کرد. اگر برای شما هم دغدغه‌ی سرگرم کردن کودک یا نوجوانتان را در سفر بعدیتان به مشهد دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

دیدنی‌های جذاب مشهد برای کودکان و نوجوانان

دیدنی‌های جذاب مشهد برای کودکان و نوجوانان

پارک بازی پروفسور بازیما

شهر مشاغل مشهد

کارالند مشهد جایی است که به کودکان فرصت آشنایی و تجربه کردن مشاغل مختلف را می‌دهد. این مجموعه در طبقه سوم برج تجاری-اداری آرمیتاژ گلشن قرار دارد. در این شهرحدود ۲۰ شغل رایج از دندان پزشکی و آتش‌نشانی گرفته تا کارگاه نجاری و خلبانی، برای بچه‌ها شبیه‌سازی شده تا در شرایطی مانند دنیای واقعی انجام شغل‌های متفاوت را تجربه کنند. در واقع کودکان در کنار بازی و سرگرمی، با حرفه‌های مختلف آشنا می‌شوند. این شهر بازی مخصوص کودکان ۳ تا ۱۲ سال طراحی شده و علاوه‌ بر فضا‌های مخصوص یادگیری، فضا‌هایی دیگر همچون سینما، کافه تریا، آتلیه عکاسی و سن مخصوص برگزاری جشن‌ها را برای رفاه و جذابیت هر چه بیشتر محیط برای کودکان را در خود جای داده است.

پارک علمی پروفسور بازیما

اگر کودک شما عاشق مسائل علمی است پارک پروفسور بازیما را حتماً در برنامه سفر مشهد خود قرار دهید. این پارک در منطقه گردشگری سپاد مشهد، و در طبقه چهارم مجتمع وصال واقع شده است. این پارک اولین و متفاوت‌ترین پارک موضوعی ایران و سومین پارک موضوعی سفر به درون بدن انسان در جهان به شمار می‌رود. این پارک بر پایه سه موضوع اصلی زیست‌شناسی، زمین‌شناسی و نجوم ساخته شده و در بخش‌های مختلفی با استفاده از سرگرمی، بازی‌های هیجان‌انگیز و آخرین روش‌های آموزشی و تکنولوژی‌های پیشرفته، فضایی آموزنده و سرگرم‌کننده برای کودکان و خانواده‌ها به وجود آورده است. در این پارک جذاب و علمی می‌توانید همراه کودک‌تان سوار بر ماشین زمان، سفری علمی و پرهیجان برای آشنایی با جهان هستی را تجربه کنید.

 

خرید بلیط هواپیما برای سفر به مشهد

با توجه به اینکه مشهد در شرق کشور واقع شده و از شهر‌های مرکزی و نیمه‌ی غربی کشور فاصله دارد، شاید بهترین راه سفر به این شهر وقتی کودک یا نوجوانی به همراه دارید، سفر هوایی باشد. برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما و خرید آن می‌توانید به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ سر بزنید. روش کار با اسنپ‌تریپ ساده است، برای خرید بلیط هواپیما مشهد تهران در بخش پرواز داخلی، با تعیین شهر مبدا، مقصد و هم چنین تاریخ پرواز، لیست بلیط‌های موجود سیستمی یا بلیط هواپیما چارتر به مقصد مد نظر به شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب بلیط و وارد کردن مشخصات فردی، سایر مراحل خرید آنلاین به سادگی نهایی می‌شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها : #مشهد
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت