دسته بندی : رپورتاژ

طرح ترافیک و اجاره آپارتمان مبله در تهران

طرح ترافیک و اجاره آپارتمان مبله در تهران

اگر تا کنون در تهران زندگی نکرده اید و یا اگر برای اولین بار است که قصد سفر به این شهر با خودروی شخصی خودتان را دارید ممکن است از طرح هایی که راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک در سطح تهران برقرار کرده با خبر نباشید.

اگر قصد سفر به تهران با خودروی شخصی خودتان را داشته باشید اطلاع از این مسئله اهمیت بیشتری پیدا میکند،چرا که ممکن است با اجاره روزانه آپارتمان در تهران و تردد در سطح شهر و اطلاع نداشتن از این طرح ها جریمه شوید و متحمل هزینه های گزافی در طول سفرتان گردید و در حالت بدتر ممکن است ماشین شما را توقیف کنند و با دردسرهای ترخیص ماشین و پرداخت هزینه های سنگینی که برای شما ایجاد میشود این مسئله سفر شما را خراب کند.

بنابراین اگر قصد اجاره آپارتمان روزانه در تهران را داشته باشید طرح ترافیک از مهم ترین مسائلی است که باید آن را در نظر بگیرید؛فرقی نمیکند که قصد دارید در غرب تهران اقامت داشته باشید یا شرق مسئله همه جا دامنگیر شما خواهد بود و این مسئله تنها مخصوص مسافران نیست و خود ساکنین این شهر نیز تنها ۲۰روز در هر فصل میتوانند بدون پرداخت هزینه در مناطقی که طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا دارد بی دردسر تردد کنند.

اگر میخواهید به این شهر سفر کنید و با اجاره آپارتمان مبله در تهران از سایت تهران مبله مدتی را در این شهر ساکن شوید، و همچنین از جزئیات این طرح با خبر شوید در ادامه با ما همراه باشید.

جزئیات طرح ترافیک تهران

در تهران برای کنترل ترافیک و کاهش آلودگی هوا طرحی تحت عنوان طرح ترافیک وضع شده است سخت گیری مسئولین برای اجرای این طرح ها با آلودگی های شدید و پی در پی در تهران شدت گرفته است،هرچند که این طرح چندان هم کارگشا نیست و ترافیک های تهران همچنان ادامه دارد اما طرح ترافیک تهران از اول تیر ۹۸ تغییر کرد و شاهد حذف طرح زوج و فرد بودیم. محدوده طرح ترافیک و نقشه طرح ترافیک جدید و قوانین همانند گذشته است اما به جای محدوده طرح ترافیک از محدوده اول و به جای طرح زوج و فرد از محدوده دوم استفاده می شود. در نتیجه یکی از اصلی ترین نکاتی که در صورت اجاره روزانه آپارتمان در تهران باید به آن توجه کنید، آگاهی از محدوده های طرح اول و دوم می باشد.

طرح ترافیک تهران ۹۹ همانند سال گذشته در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می شود و از ابتدای تیر ۹۸ طرح زوج و فرد حذف و به جای آن، طرح کنترل آلودگی هوا در محدوده دوم (زوج و فرد سابق) اجرا شد. از این رو، ضروری است تمام کسانی که قصد تردد در تهران با خودروی شخصی خود را دارند؛چه تهرانی و چه مسافر، قبل از ورود به محدوده‌ طرح ترافیکی اول و دوم ،باید در سامانه «تهران من» به نشانی My.tehran.ir ثبت‌نام کرده باشند و و موجودی حساب خود را بررسی کرده و در صورت لزوم شارژکنند.

ساعات طرح ترافیک

بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا و شهردار تهران، از آنجا که زمان کار اداره‌ها از ۷ الی ۱۴ است طرح ترافیک و طرح محدوده آلودگی هوا از ساعت ۸ الی ۱۶ اجرا می‌شود،بعد از ساعت۱۴ خروج از این محدوده ها بلامانع است.

پنجشنبه‌ها نیزطرح آلودگی هوا از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است که خودروهای کمترآلاینده که معاینه فنی برتر دریافت کرده باشند، از تخفیف در هزینه طرح ترافیک برخوردار می‌ شوند و میزان تخفیف برای این دسته از خودروها از ۲۰ درصد به ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. در نتیجه اگر به تهران سفر کرده اید و با اجاره آپارتمان روزانه در تهران قصد دارید تا مدتی در این شهر ساکن شوید و با استفاده از وسیله نقلیه به نقاط مختلف پایتخت سفر کنید باید از این ساعات طرحی اطلاعات کاملی داشته باشید.

ممکن است بخواهید بدانید در چه مناطقی این طرح ها وجود دارد و سپس اقدام به اجاره آپارتمان روزانه در تهران کنید تیم تهران مبله این مناطق را به شما میگوید:

محدوده طرح ترافیک  بین خیابان های مطهری، ملک، شریعتی، سپاه، ۱۷ شهریور، شوش، کارگر جنوبی و شمالی و فاطمی قرار دارد. محدوده آلودگی هوا یا زوج و فرد نیز حد واسط اتوبان های همت، امام علی، بعثت و چمران است.

کلام آخر:

ما سعی کردیم تمام جزئیات طرح های راهنمایی و رانندگی موجود در سطح تهران را با شما بازگو کنیم تا تجربه خوبی از اجاره آپارتمان مبله در تهران داشته باشید با همه ی این تفاسیر ما به شما پیشنهاد میکنیم برای اجاره آپارتمان در تهران با توجه به مسیر رفت و آمدتان محلی مناسب را برگزینید که بیش از حد درگیر این طرح ها و هزینه هایش نشوید.در سایت تهران مبله میتوانید آپارتمان های مبله ای را اجاره کنید که شما را از خرید این طرح ها بی نیاز میکنند.

با توجه به اینکه اکثر این طرح ها در قسمت مرکزی تهران واقع شده با اجاره روزانه آپارتمان در تهران و اقامت در این مناطق مرکزی میتوانید خیل عظیمی از محدوده ی این طرح ها را دور بزنید و به هرکجا که دلتان میخواهد با قدم زدن و یا مسیر کوتاهی را سوار تاکسی شدن برسید.

البته اجاره آپارتمان در تهران از سایت تهران مبله در نزدیکی ایستگاه های مترو در مناطق دیگر هم گزینه ی خوبی است و پیشنهاد دیگر تیم تهران مبله به شماست، چرا که با استفاده از خطوط مترو و یا بی آر تی شما به راحتی میتوانید به محل مورد نظرتان برسید و از رانندگی درترافیک تهران و یا طرح های موجود فرار کنید.

 

 

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت