دسته بندی : جاذبه های توریستی ایران

معرفی هتل های ۵ ستاره شیراز

هتل های 5 ستاره شیراز

هتل های ۵ ستاره شیراز

شیراز یکی از زیباترین شهرهای ایران است. عطر دل انگیز بهارنارنج فضای این شهر را در اوایل سال معطر می کند و حال و هوای بسیار خوبی به آن می بخشد. وجود جاذبه های تاریخی و طبیعی و آب و هوای مطلوب، شهر زیبای شیراز را به یکی از قطب های گردشگری ایران تبدیل کرده است علاوه بر این موارد، هتل های شیراز نیز خود جز مکان های زیبا و جذاب این شهر عاشقانه محسوب میشود که تاثیر زیادی در این امر داشته است.

انتخاب شهر شیراز برای سفر جز بهترین گزینه ها است. شیراز شهرشعر، شهر حافظ، سعدی و خواجو کرمانی است. هنر معماری در مساجد قدیمی شیراز جلوه ی بینظیری دارد.

شیراز در کنار جاذبه های دیدنی و آب و هوای مطلوب، هتل های لوکس و زیبایی دارد که هر یک به راحتی می تواند آرامش و آسایش را برای مهمانان فراهم سازد و لذت بودن در این شهر زیبا را برای آنها دو چندان کند. در صدر این ها، هتل های ۵ ستاره شیراز قرار دارند که از امکانات مختلفی بهره میبرند.

از جمله امکاناتی که تقریبا در هر یک از هتل های ۵ ستاره شیراز می توان از وجود آن بهره برد فروشگاه و غرفه مواد غذایی، پاركينگ، دستگاه ATM، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، تاکسی سرویس، كافی شاپ، رستوران،  سالن های همایش و کنفرانس، سالن های برگزاری جشن ها و مراسمات و اتاق مهمان است.

از دیگر امکانات هتل های ۵ ستاره شیراز، سالن های ورزشی مانند سالن بدنسازی، استخر، سونا و جكوزی است. معمولا  امکان استفاده از خدمات ارائه شده در یک کافی نت نیز در هتل های ۵ ستاره شیراز فراهم می باشد.

دسترسی به اينترنت، امكان شارژ وسايل الكترونيكی و وجود تلويزيون LCD در لابی و اتاق ها بخش دیگری از امکانات این دسته از هتل ها به شمار می رود. از آنجا که هتل های ۵ ستاره شیراز پذیرای مهمانان خارجی نیز هستند دارای کارکنانی مسلط به زبان انگليسی می باشند که به راحتی می توانند با مهمانان خارجی ارتباط برقرار کنند و از آنها پذیرایی نمایند.

به امکانات ارائه شده در هتل های شیراز، روم سرويس، لاندري، خشکشویی، خدمات اتو، فكس، اتاق چمدان، خدمات تهيه بليط و همکاری با آژانس های مسافرتي را نیز اضافه کنید.

علاوه بر امکاناتی که در یک هتل ارائه می شود معمولا موقعیت مکانی نیز مورد توجه می باشد. هتل های ۵ ستاره شیراز همگی در بهترین موقعیت های مکانی این شهر قرار دارند. برخی در نزدیکی دروازه قرآن بنا شده و تعدادی در مرکز شهر یا در یکی از بزرگراه هایی که به مرکز شهر ختم می شود

در هتل های شیراز نظافت در حد بسیار بالایی رعایت می شود، در رستوران ها و کافی شاپ های آنها بهترین غذاها و نوشیدنی ها سرو می گردد. برخورد کارکنان با مهمانان بسیار خوب و مودبانه است و در کل تمام کارکنان هتل تلاش می کنند تا رضایت مهمانان را جلب نمایند و آنها را برای رزرو مجدد در هتل خود ترغیب کنند.

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز در آبان ماه سال ۱۳۹۲ به بهره برداری رسیده زیربنای در حدود ۴۰ هزار مترمربع دارد. هتل بزرگ شیراز یکی از بهترین هتل های شیراز است که با نام هتل دروازه قرآن نیز شناخته می شود چراکه در ورودی شمالی شیراز، جنب دروازه قرآن واقع شده است.

هتل بزرگ شیراز دارای ۱۵۸ اتاق زیبا و لوکس است اگر دیر تصمیم به انتخاب بگیرید، رزرو هتل بزرگ شیراز در ایام نوروز ممکن است با توجه به محدودیت تعداد اتاق هایی که دارد کمی سخت شود.

اتاق های هتل بزرگ شیراز در طبقات هفتم تا دوازدهم واقع شده اند. هتل پنج ستاره ی بزرگ شیراز یکی از مجهزترین و پرطرفدارترین هتل های شیراز به شمار می رود. با رزرو در این هتل بعد از پیمودن تنها ۳ کیلومتر می توانید از آرامگاه خواجوی کرمانی شیراز به عنوان یکی از جاذبه های دیدنی و تاریخی این شهر بازدید کنید.

هتل زندیه

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز یکی از هتل های ۵ ستاره شیراز است که در بهار سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است. هنر معماری سنتی به کاربرده شده در برخی از بخش های هتل زندیه شیراز از جمله مواردی است که بسیار مورد توجه مهمانان می باشد و آنها را از بودن در این هتل خوشنود می سازد. هتل زندیه از موقعیت مکانی بسیار مناسبی برخوردار می باشد چون در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی به مناطق مختلف شیراز را به آسانی فراهم می کند. آدرس دقیق این هتل پنج ستاره، بلوار هجرت، نرسیده به ارگ کریمخان زند می باشد.

هتل های شیراز، زیبا و مجلل هستند که خود به تنهایی جاذبه ای دیدنی به شمار می روند. با رزرو در یکی از هتل های شیراز می توانید سفری به یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید و خاطرات بسیار خوبی از رفتن به این شهر زیبا را در ذهن ها بسازید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منا مدبر
منا مدبر
3 سال قبل

بنده چند ماه پیش در شرایط کرونایی در هتل زندیه شیراز اقامت داشتم و می تونم بگم یکی از بهترین تجربه هام بود. پروتکل های بهداشتی رعایت می شد، رفتار پرسنل کاملا محترمانه بود و کیفیت غذاهای رستوران سنتی هم بی نظیر بود. به نظرم از نظر موقعیت مکانی هتل زندیه برای کسایی که بدون خودروی شخصی به شیراز سفر می کنن کاملا مناسبه.

محمد نوری
محمد نوری
2 سال قبل

به نظرم واقعا بهترین هتل در سفر به شیراز هتل بزرگ هست. رفتار پرسونل بسیار مهربانانه و محترمانه بود و از رستوران هتل و کیفیت غذاهاش به شدت راضی بودم. اقامت در این هتل ۵ ستاره رو شخصا به همه پیشنهاد میکنم.



جستجو در مطالب سایت