دسته بندی : دانستنی ها

یک راه حل جدید برای حل مشکلات اقامت در سفر

می‌دانید که ما ایرانی‌ها هیچ تعطیلاتی را برای سفر از دست نمی‌دهیم. حالا اگر این تعطیلات بیش از دو سه روز باشد احتمال سفر رفتن به مقصدی دور هم وجود دارد. فرقی هم نمی‌کند در کدام فصل سال باشیم. ایران کشور چهارفصل است و سفر کردن بهار و پاییز نمی‌شناسد. پس تنها گزینه‌ای که ممکن است برنامه‌ریزی‌های یک سفر را به هم بریزد برآورد هزینه‌های آن سفر است. این روزها با بالا رفتن هزینه‌ها عده‌ای سفرهایشان را محدود یا به کل لغو کرده‌اند، بعضی‌ها برای اقامت در سفرشان به خانه اقوام می‌روند و بعضی هم از اقامتگاه‌های سازمانی استفاده می‌کنند، اما در بسیاری از موارد مسافران ترجیح می‌دهند برای کاهش هزینه‌ها به جای اقامت در هتل یک سوئیت یا ویلای مستقل اجاره کنند.

متأسفانه اجاره سوئیت و ویلا به شکل حضوری و آفلاین همیشه دردسرهای زیادی به دنبال دارد. گذشته از وقت و زمانی که برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب هدر می‌رود، مواجه شدن با قیمت‌های متنوع و سلیقه‌ای، تمیز نبودن ویلاها در ایام شلوغ سال، کمبود سوئیت و ویلا در تعطیلات و ایام پیک سفر و گیر افتادن در بازار آشفته دلالان از مواردی است که معمولاً در اجاره حضوری سوئیت و ویلا با آن مواجه می‌شوید.

چند سالی است که به لطف حضور سامانه‌های اینترنتی می‌توانید تمام مراحل اجاره سوئیت و ویلا را به صورت آنلاین و به سادگی چند کلیک دنبال کنید. در این روش نه تنها وقت زیادی از شما تلف نمی‌شود، بلکه درگیر هیچ‌کدام از آن مشکلات و دردسرهایی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم هم نمی‌شوید. البته به شرط آنکه در انتخاب آن سایت و یا اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات آنلاین دقت کنید. چراکه با بی‌دقتی و اعتماد بی‌جا به سایت‌های نامعتبر به دردسرهای تازه‌ای دچار خواهید شد.

C:\Users\HoosheBartar\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\pic1.jpg

سایت میهمان شو یک راه حل امن و مطمئن

اگر می‌خواهید مستقیماً به سراغ یک سایت معتبر بروید و با خیال راحت برای اجاره سوئیت و ویلا در مقصد سفرتان اقدام کنید میهمان شو می‌تواند پاسخ کاملی به نیاز شما باشد. این سامانه رزرو اینترنتی علاوه بر اینکه معتبر و شناخته شده است تنوع بسیار بالایی هم در معرفی اقامتگاه‌ها به کاربران خود دارد. کافیست وارد سایت میهمان شو شوید، نام مقصد سفرتان را وارد کرده و آگهی‌های مختلف را مشاهده و بررسی کنید و پس از انتخاب مورد دلخواهتان به صورت رایگان درخواست رزرو را برای میزبان ارسال کنید. پس از تأیید میزبان و نهایی شدن تصمیمتان می‌توانید برای پرداخت هزینه از طریق درگاه‌های امن بانکی اقدام کنید.

برای مثال اگر مقصد سفر شما جزیره توریستی و دیدنی کیش باشد باید بعد از ورود به سایت میهمان شو در قسمت مشخص شده برای مقصد سفر نام کیش را وارد کنید، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفراتتان را هم اضافه کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید تا تمام گزینه‌های موجود برای اقامت در کیش به شما نشان داده شود. همین حالا برای اجاره ویلا در کیش بیش از ۱۰۰ مورد متنوع روی سایت میهمان شو در دسترس است.

اجاره آنلاین ویلا چه مزایایی دارد؟

  1. دسترسی نامحدود به اقامتگاه‌های یک شهر

یکی از مهم‌ترین مزایای اجاره آنلاین به نسبت اجاره ویلا و سوئیت به شکل آفلاین و حضوری این است که در این روش شما امکان بررسی تعداد نامحدودی از اقامتگاه‌های یک شهر را دارید. در اجاره به روش حضوری نهایتاً در گزینه نهم و دهم مجبور به انتخاب یک مورد می‌شوید. چراکه به جز خستگی‌های پیدا کردن سوئیت و ویلا به روش حضوری شما در حال تلف کردن فرصت محدود سفرتان هستید و منطقی نیست که یک روز کامل را به دنبال ویلای مورد پسندتان بگردید. در روش آنلاین شما با چند کلیک به دنیای دیگری متصل می‌شوید که علاوه بر نامحدود بودن سرعت عمل در آن بالاست و خستگی معنایی ندارد.

  1. بررسی کامل ویلاها و سوئیت‌ها

در روش آنلاین شما فرصت کافی برای تصمیم‌گیری دارید. قرار نیست عجله کنید و یا تحت تأثیر تعاریف بی‌اساس صاحب ملک قرار بگیرید. در این روش شما ویلا و سوئیت را از هر نظر که بخواهید بررسی می‌کنید، توضیحاتش را می‌خوانید، از قوانین صاحب‌خانه مطلع می‌شوید، چندین عکس باکیفیت از آن می‌بینید، نظرات کاربرانی که قبل از شما تجربه اقامت در آن ویلا را داشته‌اند، می‌خوانید و در نهایت برای رزرو و اجاره آن تصمیم می‌گیرید.

  1. قیمت‌گذاری بر پایه قوانین و مصوبه‌ها

قیمت‌ها روی سامانه‌های معتبر اینترنتی از قوانینی پیروی می‌کند و میزبان‌ها نمی‌توانند به دلخواه خود قیمت اجاره‌بهای ویلا را در ایام تعطیلات بالا ببرند. برای مثال در منطقه کوچکی مثل کردان که بسیار هم محبوب است، معمولاً هر آخر هفته شاهد قیمت‌گذاری‌های سلیقه‌ای صاحبان ویلاها هستیم. در حالی که همین حالا روی سایت میهمان شو بیش از ۶۰ مورد برای اجاره ویلا در کردان موجود است که می‌توانید قیمت اجاره‌بهای هر ویلا را حتی از هفته قبل چک کرده و برای رزرو آن در ایام تعطیلات تصمیم بگیرید.

  1. همراهی تیم پشتیبانی در مراحل رزرو و اجاره

یکی دیگر از مزایای رزرو آنلاین سوئیت و ویلا از طریق سامانه معتبری چون میهمان شو وجود تیم پشتیبانی تمام وقت است. هرروز از هفته و در هر ساعتی که برای رزرو اقامتگاه اقدام کنید تیم پشتیبانی میهمان شو هم همراه شماست. چنانچه در حین انجام مراحل و یا حتی در زمان تحویل اقامتگاه از میزبان به مشکل بخورید کافی است مسئله را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید تا مشکل به وجود آمده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع کند.

خدمات میهمان شو مختص کدام مناطق کشور است؟

میهمان شو هتلی است به وسعت ایران، این را ما نمی‌گوییم بلکه پوشش دهی سراسری میهمان شو خود گویای این مسئله است. شما می‌توانید از طریق این سامانه اینترنتی برای اجاره ویلا اقدام کنید. روی سایت میهمان شو گزینه‌هایی برای اجاره در سراسر کشور وجود دارد. البته خدمات اجاره اقامتگاه در بعضی شهرها مثل شهرهای نوار شمالی، جزایر جنوبی، شهرهای توریستی و تهران به علت تقاضای بالای کاربران به صورت گسترده‌تر ارائه می‌شود.

 

برچسب ها :
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت