دسته بندی : امارات

معرفی بهترین رستوران های دبی

کشورهای همسایه همواره یکی از مقصدهای پرطرفدار ایرانیان برای سفرهای خارجی هستند. شهر دبی به‌عنوان بزرگترین شهر کشور امارات، که همسایه آبی ما به حساب می‌آید، یکی از همین مقصدها است.

وقتی صحبت از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی می‌شود، رستوران‌های باکیفیت و متنوع این شهر خودنمایی می‌کنند. در این مقاله به معرفی کوتاهی از این شهر می‌پردازیم و سپس با چند مورد از بهترین رستوران های دبی آشنا خواهیم شد.

شهر دوبی

معرفی بهترین رستوران های دبی

معرفی بهترین رستوران های دبی

دوبی بزرگ‌ترین شهرِ کشور امارات متحده عربی است. این کشور در دهه‌های گذشته هزینه قابل توجهی را به شهر دوبی اختصاص داده است، تا این شهر گردشگری کشورش را به فضایی جذاب برای مسافران تبدیل کند. مراکز خرید متعدد مانند مرکز خرید مرکاتو، اوت لت مال دبی، مازار مدینه جمیرا و… از این قبیل مراکز هستند.

در کنار مراکز خرید، مکان‌های دیدنی و فرهنگی چشم‌گیری نیز در این شهر وجود دارند. دهکده جهانی دبی، ساحل جمیرا، اسکای دایو دبی، شهر بازی آی‌ام‌جی و… نیز چند مورد از مکان‌های فرهنگی و تفریحی این شهر هستند؛ اما در کنار این‌ها، بعید است که تا کنون نام برج خلیفه دبی را نشنیده باشید.

برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان و یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی است که ساخت آن ۶ سال به طول انجامید. طراحان و مهندسان از بهترین و جدیدترین فناوری و طراحی سازه برای ساخت این برج استفاده نموده و نمونه‌ای بی‌بدیل از برتری معماری را به رخ دنیا کشیده‌اند. بسیاری از افراد، برج خلیفه را به یک شهر عمودی توصیف می‌کنند که صدها آپارتمان خصوصی، هتل، استخر، رستوران‌های متعدد و حتی مسجد را در خود جای داده است.

رستوران‌های دبی

اکنون که صحبت از رستوران شد و همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، قصد داریم بهترین رستوران های دبی را مورد بررسی قرار دهیم. هنگامی که صحبت از رستوران می‌شود، کیفیتی کم‌نظیر و تنوعی مثال‌زدنی از طعم‌های مختلف دنیا، در شهر دبی خودنمایی می‌کند.

در این نوشته به معرفی ۵ رستوران دبی می‌پردازیم؛ رستوران La Petite Maison برای طعم ناب فرانسوی، رستوران Al Mahara برای تجربه غذاهای دریایی در میان یک آکواریوم بزرگ، رستوران Zuma برای لذت غذاهای چینی در خاورمیانه، رستوران Leonardo و محیط خاص ایتالیایی آن و همچنین رستوران شایان برای چشیدن طعم اصیل غذاهای ایرانی در خاک دبی، مواردی هستند که در این نوشته به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

در کنار این ۵ مورد، رستوران‌های Pierchic، Bu Qatir، Shanghai Chic، L’Olivo، Em Sherif و… سایر نام‌هایی هستند که می‌توان جز بهترین رستوران های دبی به‌حساب آورد.

۱٫ رستوران Le Petite Maison

رستوران La Petite Maison، یک رستوران فرانسوی است که در آن سبک آشپزی مدیترانه‌ای استفاده می‌شود. مواد غذایی محلی، به ویژه آرتیشو، سیب زمینی، لیمو، زیتون، گوجه فرنگی، فلفل و گویرل در پخت غذاهای این رستوران مورد استفاده قرار می‌گیرد. بسیاری از افراد، رستوران La Petite Maison را بهترین رستوران فرانسوی دبی می‌دانند.

۲٫ رستوران Al Mahara

رستوران اَل مَهارا، یکی دیگر از رستوران‌های شهر دبی است که غذاهای لوکس دریایی را می‌توان در آن تجربه کرد. فضای ناهارخوری این رستوران در وسط یک آکواریوم واقع شده ‌است که محیط فوق‌العاده‌ای را برای صرف غذا ایجاد می‌کند.

۳٫ رستوران Zuma

رستوران زوما طعم دلنشین غذاهای ژاپنی در دبی است. این رستوران که ۱۵ شعبه در شهرهای مهم دنیا دارد، در شهر دبی نیز پذیرای میهمانان می‌باشد. سوشی‌های نیگی، ساشیمی و ماکی Zuma از لذیدترین سوشی‌هایی است که در دبی می‌توانید میل کنید. غذاهای دریایی، گیاهی، گوشتی، سالاد و اسنک از دیگر غذاهای این رستوران است.

۴٫ رستوران Leonardo

برای تجربه هنر مدرن ایتالیایی، قطعا رستوران لئوناردو انتخاب هوشمندانه‌ای است. وقتی وارد این رستورانِ الهام گرفته از لئوناردو داوینچی می‌شوید، تجربه‌ای شبیه به سفر در تاریخ دارید. لئوناردو یک رستوران معتبر ایتالیایی است، که طعمی کم‌نظیر از غذاهای توسکانی را در آن تجربه می‌کنید.

۵٫ رستوران شایان

به‌عنوان آخرین معرفی، اگر قرار است بهترین رستوران های دبی را بشناسیم، نباید طعم‌های اصیل ایرانی را فراموش کرد. اگر در سفر به دبی قصد صرفِ غذای ایرانی داشتید، بهتر است تجربه حضور در رستوران شایان را از دست ندهید. رستوران شایان با منوی غذای ایرانی و حلال، یکی از پاتوق‌های مسافران ایرانی و غیرایرانی در دبی می‌باشد.

حال که با رستوران‌های این شهر را معرفی کردیم، بهتر است که با چگونگی سفر به شهر دبی نیز آشنا شویم.

سفر به دبی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که قصد دارید سفری به مقصد شهر دبی داشته‌ باشید، لازم است که با شرایط خطوط هوایی آن آشنا شوید. بیشتر شهرها و پایتخت‌های مهم جهان، به این شهر پرواز مستقیم دارند. شرکت هواپیمایی امارات یکی از معتبرترین خطوط هوایی در جهان است و همین موضوع، دلیلی است که امکان پرواز مستقیم به شهرهای کشور امارات را ساده‌تر می‌کند.

اکنون که مقداری با مکان‌های گردشگری و بهترین رستوران های دوبی آشنا شدید، بهتر است که درباره نیازهای سفر به این کشور بدانید. اگر قصد دارید از شرایط بلیط هواپیما دبی، رزرو هتل‌ها و سایر نیازمندی‌ها در این سفر آگاه شوید، همچنین برای سفرهای خود به‌دنبال بلیط ارزان هواپیما هستید، می‌توانید به وبسایت فلای تودی مراجعه نمایید. خدمات آنلاین فلای تودی، این امکان را فراهم می‌کند تا با صرفه‌جویی در وقت اقدام به جستجو و مقایسه خدمات گردشگری نمایید.

کلام پایانی

مسافران ایرانی که قصد سفر تفریحی به کشورهای خارجی دارند، در بسیاری از موارد کشورهای همسایه را انتخاب می‌کنند. کشور امارات و شهر دبی، بزرگترین شهر این کشور، یکی از این مقصدهای پرطرفدار به شما می‌روند.

شهر دبی به جاذبه‌های گردشگری خود، که شامل مراکز خرید، مکان‌های فرهنگی، رستوران‌های باکیفیت و… می‌شود، مشهور است. رستوران‌های La Petite Maison، Al Mahara، Zuma، Leonardo و حتی رستوران شایان را به‌عنوان رستورانی ایرانی معرفی کردیم؛ همچنین چند مورد دیگر را نیز به‌عنوان بهترین رستوران های دبی نام بردیم.

اگر به دنبال بلیط هواپیما برای دبی هستید یا قصد دارید از مقصدهای خود برای سفر آگاه شوید و به خرید بلیط ارزان هواپیما دسترسی داشته ‌باشید، می‌توانید از خدمات فلای تودی بهره‌مند گردید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت