دسته بندی : جاذبه های توریستی ایران

تفریحات آبی کیش، هیجانی وصف نشدنی

تفریحات آبی کیش جزء هیجان انگیز ترین تفریحات جزیره زیبای کیش به شمار می رود، روزانه افراد زیادی قصد سفر به کیش را دارند، چرا که بیشترین جاذبه های گردشگری را در خود گنجانده و تفریحات آن قیمت های مقرون به صرفه ای را نیز دارا می باشند. همین امر باعث شده تا جزیره کیش مملو از گردشگران باشد.

تفریحات آبی کیش برای گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار بوده و امکان ندارد به این جزیره سفر نمود اما از تفریحات آبی آن اسنفاده نکرد. جزیره مرجانی کیش یکی از نقاط پر اهمیت و گردشگری ایران محسوب شده که با برخی از جزایر اروپایی در یک سطح هستند.

تفریحات دریایی کیش دو نوع است برخی از آن ها هیجان انگیز هستند و برخی دیگر جهت آرامش و ریلکس کردن مورد انتخاب قرار می گیرند. این تفریحات هیجان انگیز دارای تنوع و تفاوت بسیار بوده و به گونه ای طراحی شده اند تا گردشگران حسابی از تفریح انتخابی خود لذت ببرند.

تفریحات هیجان انگیز از قبیل، پاراسل، غواصی، شاتل، پارک آبی، بنانا، جت فلایر، فلای بورد، اسکوتر زیر دریایی، شنا و غواصی با دلفین، کریزی بوت، جت اسکی، جت فلایر، کیبل اسکی و … از تفریحات مهیج جزیره مرجانی کیش به شمار رفته که علاقمندان زیادی دارند. برای اطلاع از منو صبحانه هتل داریوش کیش لینک قبل رو کلیک کنید.

تفریحاتی که تنها برای سرگرمی و آرامش بیشتر کاربرد دارند از جمله، پدل بورد، کشتی های تفریحی، قایق بادبانی، کایاک پدالی، ماهی گیری و … می باشد. خیلی از افراد ترجیح می دهند سفرشان سرشار از آرامش باشد و از تفریحاتی که آرامششان را به هم بزند دوری می کنند، به همین دلیل به چنین تفریحاتی رغبت دارند.

پارک آبی کیش

پارک آبی کیش تفرجگاه آبی و متفاوتی از دیگر تفریحات دریایی کیش بوده و یکی از مراکز تفریحی و گردشگری کیش محسوب می شود. پارک آبی کیش یا همان پارک اوشن دارای سرسره های متعدد و بزرگی می باشد که سر خوردن روی آن ها بسیار هیجان انگیز است، همچنین این پارک آبی تنها مجموعه آبی بزرگ رو بازی است که در ایران وجود دارد و بانوان نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

پارک آبی اوشن کیش در بهمن سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. این پارک آبی روباز در کمترین زمان توانست نظر تعداد زیادی از گردشگران خارجی و داخلی را به سمت خود جلب کند. پارک آبی بزرگ اوشن مساحتی بالغ بر ۵۰۰۰۰ متر مربع داشته و دارای ۴ استخر، ۱۳ راید تند و آرام، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ ، فست فود، جویس بار و خدمات اسپا می باشد. هتل شایان کیش | عکس ، قیمت رزرو تا ۷۰% تخفیف را در لینک قبل مشاهده کنید.

پارک آبی اوشن دارای ترانسفر رایگان نیز است و ورود کودکان زیر ۴ سال یا قد کوتاه تر از یک متر نیز رایگان است. گردشگران توجه داشته باشند، سانس و روزهای ورودی بانوان و آقایان باهم متفاوت بوده و خانم ها باید طبق ساعات و روزهای شنبه از ساعات ۱۵ الی ۲۰، سه شنبه از ساعت ۹ الی ۱۴، چهار شنبه ۹ تا ۱۴ و نیم سانس عصر همان روز ۱۲ تا ۱۶:۳۰ ، پنج شنبه ۱۵ الی ۲۰، جمعه ۹ الی ۱۴ به پارک آبی اوشن مراجعه نمایند.

آقایان نیز باید طبق روزها و ساعات، شنبه ۹ الی ۱۴، دوشنبه ۹ الی ۱۴ و نیم سانس همان روز ۱۲ تا ۱۶:۳۰، سه شنبه ۱۵ الی ۲۰، پنجشنبه ۹ الی ۱۴، جمعه ۱۵ الی ۲۰ به این مکان بروند. خانم ها و آقایان باید فقط مطابق این زمان ها به پارک آبی کیش رجوع کنند ، در غیره این صورت این مجموعه از ورود آن ها معذور خواهد بود.

هزینه ای که افراد باید بابت ورود به پارک آبی کیش پرداخت نمایند ۲۰۸۰۰۰ تومان بوده و اکنون این نرخ آپدیت شده می باشد. وجود سرسره های مهیج و استخر های این پارک باعث شده تا چنین مبلغی برای تفریح در آن نسبتاّ خوب باشد. پارک آبی اوشن لحظات عالی را در خود برای گردشگران تور کیش و هتل کیش آرزومند است.

قیمت تفریحات آبی کیش

قیمت تفریحات آبی کیش می توان گفت نسبتاّ مناسب است اما برخی از تفریحات آبی که به صورت وی آی پی می باشد هزینه ای گرانتری را در نظر گرفته اند. از تفریحاتی که طرفداران زیادی دارند و معمولا همه گردشگران بلیت آن را خریداری می کنند پاراسل است. قیمت این تفریح مناسب بوده و گردشگران معمولا باقیمت آن دچار مشکل نمی شوند.

از دیگر تفریحات پر طرفدار کیش فلای بورد و جت فلایر بوده که آن ها نیز قیمت متوسطی دارند. شاتل و بنانا تفریحاتی هستند که حتما باید در هنگام اقامت خود در کیش از آن ها بهره مند شد، مبلغ این دو سرگرمی هیجانی و جذاب نسبت به دیگر تفریحات جزیره مطلوب تر می باشد. برای کسب اطلاعات درباره هتل بین المللی کیش بیشتر بخوانید را کلیک کنید.

غواصی و جت اسکی نیز دارای محبوبیت بوده و هزینه مقرون به صرفه ای را باید برای آن ها پرداخت نمود. این دو تفریح منحصر به فرد معمولا برای همه از جذابیت خاصی برخوردار می باشد. تفریحاتی که می توان با آن ها آرامش گرفت نیز قیمت های نسبتاّ مناسبی دارند.

 

برچسب ها : #هتل#کیش
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت