دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

خرید بلیط های ترکیه مناسب تر از همیشه

خرید بلیط های ترکیه مناسب تر از همیشه

خرید بلیط های ترکیه مناسب تر از همیشه

استانبول به عنوان تنها شهر در جهان که دو قاره را در بر می‌گیرد، در صدر جدول فهرست شهرهای پرطرفدار برای سفر قرار دارد. این شهر جایی است که شرق را به غرب می‌‌رساند و کاملاً توسط ایاصوفیه که در زمان خود یک کلیسای ارتدکس یونانی و یک مسجد امپراتوری عثمانی بوده محصور شده است. دیگر جاذبه‌هایی که غیر قابل چشم پوشی‌اند عبارتند از هیپودروم، که زمانی قلب زندگی سیاسی و ورزشی قسطنطنیه بود یا مسجد آبی، که به خاطر کاشی‌های آبی رنگ که دیوارهای داخلی را پوشانده‌اند، اینگونه نامگذاری شده است. اگر در سفرهایتان از خرده فروشی لذت می برید، سری به بازار بزرگ بزنید، هزارتویی متشکل از ۴۰۰۰ غرفه فروش جواهرات، عتیقه جات، پوشاک چرمی و کالاهای بی شمار دیگر یا بازار ادویه که یکی از قدیمی ترین بازارهای شهر است و مملو از عطر زعفران، میخک، شکر و ادویه است. حالا اگر می‌خواهید بلیط ترکیه با قیمت متناسب بخرید،‌ این مطلب را دنبال کنید.

خرید بلیط هواپیما ترکیه

اگر می‌خواهید برای خرید بلیط های ترکیه دچار مشکل نشوید، می‌توانید از سامانه‌های خرید و فروش بلیط هواپیما مانند فلای تودی استفاده کنید. چرا که در این سامانه بلیط تمامی پروازهای بین المللی و داخلی ترکیه برای مسافران در دسترس است. اگر قیمت بلیط برایتان اهمیت دارد و می‌خواهید با صرف هزینه‌ کمتری به ترکیه سفر کنید، می‌توانید از بین پروازهای مختلفی که در سایت فلای تودی وجود دارد انتخاب متنوع و گسترده تری داشته باشید. در واقع قیمت خرید بلیط ترکیه از فلای تودی مناسب‌تر از سامانه‌های خرید و فروش دیگر است. البته خرید بلیط از این سایت مزایایی مانند تضمین خرید ارزانترین بلیط هواپیما ترکیه، پشتیبانی ۲۴ ساعته تیم پشتیبانی فلای تودی، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما ترکیه و بسیاری مزایای دیگر دارد.

قیمت بلیط هواپیما ترکیه

قیمت بلیط هواپیما ترکیه

قیمت بلیط هواپیما ترکیه

قطعا قیمت بلیط ترکیه، مهم‌ترین عامل پیش از خرید بلیط هواپیما ترکیه است. عوامل بسیاری مانند نوع ایرلاین، نوع کلاس پروازی، مبدا و مقصد سفر، تاریخ سفر، آب و هوا و … بر روی قیمت بلیط هواپیمای ترکیه تاثیر می‌گذارند. برای هر فردی خوشایند است که ارزان ترین بلیط هواپیما به ترکیه را حتی برای پروازی مانند بلیط فرست کلاس هواپیمایی ترکیش خریداری کند. حتما شما هم پیش از خرید بلیط استانبول به تهران سایت‌های مختلف را برای یافتن بهترین قیمت با توجه به بودجه و نیاز خود جستجو کرده باشید.

خرید بلیط هواپیما ارزان ترکیه

فلای تودی با دسته بندی پروازها به ترتیب از ارزانترین قیمت و با مقایسه پروازها با یکدیگر این امکان را به شما می‌دهد تا برای خرید بلیط ترکیه ارزان اقدام کنید. همچنین هنگام رزرو بلیط هواپیمای ترکیه با استفاده از فیلترهای پرواز فلای تودی به تمامی پروازهای لحظه آخری ترکیه دسترسی خواهید داشت و به این ترتیب می‌توانید بلیط پرواز ترکیه را با قیمتی ارزان تر خریداری کنید.

فلای تودی با در اختیار گذاشتن سرویس اطلاع از تغییر قیمت به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از قیمت روز بلیط هواپیما ترکیه با خبر شده و با اطلاع لحظه‌ای از تغییر قیمت ها اقدام به خرید ارزانترین بلیط هواپیما به ترکیه کنید. به طور مثال اگر به دنبال بلیط آنتالیا به تهران هستید و قیمت مناسب آن را می‌خواهید گزینه اطلاع از تغییر قیمت را فعال کنید.

بلیط رفت و برگشت به ترکیه

هنگام سفر به ترکیه تاریخ بازگشت خود را بهتر است مشخص کنید و هنگام خرید بلیط رفت، بلیط برگشت هم رزرو کنید؛ در واقع با خرید بلیط رفت و برگشت هزینه‌ کمتری خواهید پرداخت. از طرفی دیگر اگر در مواقع پرتردد و فصل‌های شلوغ اقدام به خرید کنید قیمت بلیط‌ های ترکیه تساعدی بالا می‌رود. به طور کلی هزینه بلیط یک طرفه از دوطرفه بیشتر است.

نکات مهم برای خرید بلیط ارزان به ترکیه

نکات مهم برای خرید بلیط ارزان به ترکیه

نکات مهم برای خرید بلیط ارزان به ترکیه

اگر می‌خواهید ارزان‌ترین قیمت بلیط به ترکیه را بدست بیاورید باید از ۴ روز تا یک هفته قبل از سفر برای خرید بلیط اقدام کنید. اگر در ترکیه اقامت دارید بهتر است که تاریخ سفرتان را مشخص و اقدام به خرید بلیط سیستمی کنید.

اگر تاریخ سفرتان به ترکیه را می‌توانید تغییر دهید و هر لحظه قادر به سفر هستید، بلیط لحظه آخری ترکیه می‌تواند گزینه خوبی برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما ترکیه باشد. برای جستجو بلیط لحظه آخری می‌توانید بلیط تبریز استانبول را در قسمت مبدا و مقصد وارد و لیست ارزان‌ترین بلیط های لحظه آخری را مشاهده کنید.

به دلیل سرمای هوا معمولا بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان هواپیما برای ترکیه فصل زمستان است.

اگر تاریخ سفر مشخصی دارید، توصیه ما به شما خرید بلیط رفت و برگشت هواپیما به ترکیه است، چون قیمت بلیط رفت و برگشت به ترکیه با هواپیما، از بلیط یکطرفه ترکیه ارزان تر است.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت