دسته بندی : ترکیه

هتل های مارماریس

از شهرهای دیدنی ترکیه که شهری بندری و ساحلی محسوب می‌شود باید به شهر کوش آداسی اشاره نمود که شهری بسیار دیدنی و مهم از نظر گردشگری بوده و همه ساله میلیون‌ها گردشگر را از مناطق اطراف و همچنین سراسر جهان به سمت خود جذب می‌کند. کوش آداسی با داشتن سواحلی بسیار عالی با شن‌های نرم و روشن و همچنین آبهایی تمیز و آبی رنگ بسیاری را برای لذت بردن از این سواحل به سمت خود می‌کشاند. آنجا همچنین شامل آثار باستانی و تاریخی مختلفی می‌شود. این شهر در گذشته بسیار دوری از دوران یونان باستان ساکنانی را در مناطق مختلف داشته است و شامل شهر‌های تاریخی مانند افسوس می‌شود. نقاط دیدنی کوش آداسی به اینجا خطم نمیشود و این شهر با داشتن طبیعتی دیدنی دارای پارک‌های بسیار جذاب و نقاط دیدنی طبیعی مثل پامو کاله می‌شود. این شهر با داشتن جنگل‌های کاج شامل مناظر زیبایی از تپه‌های سرسبز می‌شود که در ترکیب با دریا و سواحل زیبا کوش آداسی را به یکی از زیباترین نقاط در کشور ترکیه تبدیل کرده است. در ادامه برای اقامت خوب و مجلل در این شهر شما را با بهترین و معروف‌ترین هتل‌های این شهر آشنا خواهیم کرد با ما همراه باشید.

https://touristo.ir/wp-content/uploads/2020/03/img_5e790c221028a.jpg

 

هتل پاین بی کوش آداسی

از هتل‌های ۵ ستاره تور کوش آداسی که علاقه‌مندان زیادی را به سمت خود کشانده است هتل پاین بی است که این هتل به دلیل قرار گیری اش در یک نقطه بسیار زیبا و کنار آب مورد توجه کسانی است که به تفریحات آبی علاقه دارند. این هتل یک هتل بسیار زیبا بوده و شامل ۶۵۰ اتاق است. امکانات اتاق‌ها کامل بوده و شامل تلویزیون هوشمند، تهویه مطبوع، حمام، مبلمان و خدمات ۲۴ ساعته می‌شوند. کارمندان هتل بسیار حرفه‌ای بوده و به زبان‌های مختلفی تسلط دارند. رستوران‌های این هتل بسیار عالی بوده و غذاهای مختلف خارجی و اروپایی و همینطور غذاهای ترکی را به شما ارائه می‌کنند که از مواد تازه در آنها استفاده شده و کیفیت بالایی دارند. از امکانات مختلف این هتل می‌توان به وجود زمین‌های گلف و تنیس اشاره کرد. آنجا شامل استخر روباز بوده و همچنین ساحلی اختصاصی را دارد. این هتل بسیار برای پیاده روی مناسب بوده و دسترسی خوبی به نقاط طبیعی و زیبا دارد. هتل پاین بی شامل باشگاه بدنسازی، اسختر سرپوشیده و همچنین سونا و جکوزی با خدمات ماساژ است.

هتل له بلو کوش آداسی

از هتل‌های لوکس و برتر کوش آداسی هتل له بلو است که در سواحل زیبای دریای اژه واقع شده است. این هتل دسترسی عالی به نقاط دیدنی کوش آداسی دارد. دسترسی این هتل به مرکز شهر خوب است و در ۳ کیلومتری آنجا واقع شده است. اتاق‌های این هتل شامل امکانات مدرن می‌شوند و سیستم تهویه هوا و همچنین یخچال و تلویزیون و خدمات ۲۴ ساعته را دارند. اتاق‌های هتل شامل قهوه ساز و چای ساز هستند و آنجا شامل بالکن نیز می‌شود که منظره بسیار زیبایی به دریا و کوه‌های زیبا دارد. این هتل شامل ساحلی اختصاصی می‌شود و از خدمات رفاهی و تفریحی آنجا می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، سالن ماساژ، باشگاه بدنسازی، زمین فوتبال و تنیس و همینطور پیست دوچرخه سواری اشاره کرد. در آنجا تفریحات مختلف آبی نیز ارائه می‌شود. همچنین این هتل شامل رستوران‌های بسیار خوبی می‌شود که غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای بسیار لذیذ ارائه می‌کنند.

هتل سی لایت کوش آداسی

از دیگر هتل‌های ۵ ستاره مارماریس هتل لوکس سی لایت است که موقعیت بسیار خوبی در شهر دارد. این هتل بسیار مجلل و زیبا بوده و طراحی خیره کننده ای را دارد. در اطراف این هتل مناطق سبز وسیع وجود دارد که برای پیاده روی بسیار مناسب هستند و مناظر زیبا و آرامش بخشی را به آنجا داده است. اتاق‌های این هتل شامل بالکن بوده و دارای امکاناتی مدرن و کامل می‌شوند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع، یخچال و چای ساز و قهوه ساز و همینطور حمام لوکس اشاره کرد. رستوران‌های این هتل متنوع بوده و غذاهایی مختلف از سراسر دنیا را به شما ارائه می‌کنند که شامل غذاهای اروپایی، ترکی، آسیایی و عربی می‌شوند. کافی شاپ‌های آنجا هم بسیار عالی و باکیفیت بوده و در محیطی زیبا به شما قهوه و نوشیدنی‌های مختلف را ارئه می‌کنند. از امکانات تفریحی و رفاهی این هتل باید به وجود استخر‌های روباز اشاره کرد که بزرگ و دارای مناظر زیبا هستند. همچنین این هتل شامل استخر سرپوشیده و همینوطور سونا و جکوزی نیز می‌شود. آنجا امکاناتی برای بازی بچه‌ها دارد که شامل استخر کودکان و زمین بازی می‌شود و خدمات نگهداری از بچه‌ها را نیز ارائه می‌کند. این هتل شامل فروشگاه شده و همچنین درون خود صرافی نیز دارد. سالن کنفرانس این هتل بزرگ بوده و برای برگزاری همایش‌ها بسیار مناسب است. آنجا همچنین شامل زمین گلف و زمین تنیس می‌شود و در داخل هتل سالن بیلیارد، سالن تنیس روی میز و باشگاه بدنسازی است. این هتل شامل سالن ماساژ شده و خدمات اسپا نیز ارائه می‌کند.

منبع مطلب

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
partoclinic
partoclinic
3 سال قبل

ممنون از مطلب خوبتون



جستجو در مطالب سایت