دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

معروفترین مراکز خرید مالزی

مالزی از شهرهای پرطرفدار برای گردش است. آنجا با داشتن شهرها وجزایر زیبایی مثل پنانگ، لنکاوی، جورج تاون و پایتخت آنجا یعنی کوالالامپور نقاط بسیار دیدنی برای بازدید و گردش دارد. این کشور با داشتن آثار باستانی و دیدنی مثل عبادتگاه‌های قدیمی و همچنین مسجد زیبا مشهور است. کشور مالزی از نظر امکانات رفاهی و اقامتی بسیار در سطح بالایی بوده و می‌توانید برترین هتل‌ها را در آنجا برای اقامت انتخاب کنید و غذاهای خوبی هم در هنگام حضور در این کشور نوش جان کنید. این کشور دارای طبیعتی بسیار زیبا بوده و آب و هوای آنجا بسیار عالی برای ساحل رفتن است. از تفریحات و فعالیت‌هایی که بسیاری از توریست‌ها بخصوص آنهایی که از ایران به آنجا می‌آیند انجام میدهند خرید کردن است. مالزی دارای مراکز خرید بزرگ و خوبی است. بیشتر مراکز خرید مدرن این کشور در شهر کوالالامپور واقع شده و آنجا شهری عالی برای خرید است. میتوانید هرچیزی در آنجا پیدا کنید و اجناس از سراسر دنیا در آنجا وجود دارد. در ادامه تعدادی از برترین مراکز خرید در کشور مالزی را به شما معرفی می‌کنیم.

https://touristo.ir/wp-content/uploads/2020/03/img_5e790d2c7c8ed.jpg

 

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور

به عقیده بسیاری مرکز خرید پاویلیون بهترین مرکز خرید در مالزی است در آنجا مراکز خرید بسیار زیاد وجود دارند و اکثر برند‌های خارجی تور مالزی در آنجا شعبه دارند. فضای آنجا بزرگ بوده و زیبا طراحی شده است. همچنین آنجا شامل امکانات تفریحی بسیار خوبی می‌شود. مرکز خرید پاویلیون شامل بیش از ۵۰۰ مغازه مختلف است که انواع و اقسام محصولات مثل محصولات غذایی، البسه، لوازم آرایشی، محصولات برقی و دیجیتالی و … را شامل می‌شود. در آنجا می‌توانید از برند‌های گران قیمت و لوکس هم محصولات خریداری کنید یا فروشگاه‌های دیدنی را مشاهده کنید. برند‌هایی مثل پل اسمیت، فندی، پرادا و موسچینی در آنجا حضور دارند. این مرکز خرید بهترین جا برای خرید محصولات چرمی و کیف و کفش است. انواع جواهرات وساعت را می‌توانید در آنجا تهیه کنید، برند معروف رولکس و سوارفسکی در آنجا حضور دارند. یکی از بخش‌های این مجموعه خیابان توکیو است که دارای انواع فروشگاه‌هایی با کیفیت از ژاپن می‌شود. همچنین آنجا شامل رستوران‌های مختلف ژاپنی است که غذاهایی بسیار عالی را سرو می‌کنند. این مرکز خرید شامل رستوران‌های زیادی می‌شود از رستوران عربی گرفته تا رستوران‌های اروپایی و فست فود در آنجا وجود دارد. برترین شعبات کافه مثل استارباکس و دوم در آنجا حضور دارند. همچنین آنجا شامل تفریحات مختلفی مثل سینما، شبیه ساز خلبانی، سالن‌های کارائوکه و … می‌شود.

مرکز خرید تایمز اسکوئر کوالالامپور

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر از مراکز بسیار خوب و دیدنی برای خرید و تفریح در کوالالامپور است. این مجموعه شامل دو برج ۴۸ طبقه می‌شود. در آنجا هتل‌ و مراکز تفریحی و اداری وجود دارد.  فروشگاه‌های زیادی در آنجا واقع شده است که برند‌های زیادی را مثل اپل، سامسونگ، ال جی و … شامل می‌شود. فودکورت این مجموعه شامل رستوران‌های متعدد با منو‌های مختلف است که هر ذائقه‌ای را راضی می‌کند. تفریحات آنجا شامل سالن‌های سینما، شهربازی، گلکسی استیشن و … می‌شود.

مرکز خرید سوریا کوالالامپور

این مرکز خرید در پایین برج‌های پتروناس است و ۶ طبقه دارد. در آنجا آکواریوم کوالالامپور نیز قرار گرفته که باعث جذب بیشتر توریست و گردشگر می‌شود. آنجا شامل انواع محصولات از برند‌های مختلف دنیا می‌شود. برند‌هایی مثل کلوین کلاین، کریستین دیور، و همچنین رالف لورن در آنجا قرار دارند. ۳۲۰ فروشگاه مختلف در این مرکز خرید به چشم میخورد که شامل محصولات مختلف مثل پوشاک، لوازم آرایشی، کالاهای زینتی و … می‌شود. با تور آنتالیا سفر کنید.

مرکز خرید گاردنز مال کوالالامپور

این مرکز خرید هم یکی از دیدنی‌ترین مجموعه‌های تجاری در مالزی و شهر کوالالامپور است مرکز خرید گاردنز مال دارای بیش‌تر از ۲۰۰ مغازه از محصولات مختلف لوازم آرایش، پوشاک، لوازم خانگی، محصولات برقی و دیجیتالی می‌شود. فود کورتی در این مجموعه واقع شده است که دارای رستوران‌ها و کافه‌های بسیار زیادی است و ۳۰ رستوران و کافه را در کل شامل می‌شود. برندهای معروف زیادی در آنجا فروشگاه دارند که شامل لوئیس ویتون، ورساچه، لاگوست و هرمس می‌شود. از امکانات این مجموعه بزرگ می‌توان به سالن سینما و تئاتر و سالن کنسرت اشاره کرد.

مرکز خرید مگامال کوالالامپور

مگامال مید ولی کوالالامپور یک مرکز خرید زیبا و بزرگ در کشور مالزی بوده که شامل دفتر‌های اداری، مراکز خرید و هتل‌ها می‌شود. انواع محصولات مثل البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات خوراکی و … در آنجا وجود دارند. برند‌هایی مثل زارا و برشکا در این مجموعه فروشگاه دارند و می‌توانید از هایپرمارکت‌های آنجا انواع لوازم مصرفی و خوراکی تهیه کنید. این مجموعه به شکل مستقیم از طریق تونل به مرکز خرید بزرگ گاردنز مارکت هم راه دارد.

مرکز خرید زون لنکاوی

شهر لنکاوی به دلیل طبیعت و سواحل زیبایش معروف است ولی اگر بخواهید می‌توانید در آنجا در مرکز خرید زون هم به خرید البسه و سوغاتی مشغول شوید. قیمت‌ها در این مجموعه مناسب بوده و انواع محصولات مختلف مناسب برای سوغاتی مثل شکلات، عطر و البسه را شامل می‌شود. آنجا شامل رستوران و کافه هم می‌شود و دارای یک آکواریوم هم هست.

مرکز خرید جتی پوینت لنکاوی

یکی دیگر از فروشگاه‌های بزرگ لنکاوی جتی پوینت است که دارای سینما و رستوران نیز هست. در آنجا می‌توانید انواع البسه و محصولات آرایشی و بهداشتی را تهیه کنید. همچنین آنجا شامل سالن بولینگ نیز هست.

منبع مطلب

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت