دسته بندی : جاذبه های توریستی جهان

بهترین هتل ها در تور تابستانی آنتالیا کدامند؟

آنتالیا یکی از شهرهای بسیار زیبا، ساحلی و توریستی کشور ترکیه و نگین مدیترانه بشمار می رود که قرار گرفتن در منطقه جنوب غربی ترکیه و سواحل دریای مدیترانه باعث شده تا این شهر آب و هوایی شبیه به شمال خودمان را برای شما تداعی کند. حجم بالای استقبال گردشگران تور آنتالیا تابستان، این شهر را به یکی از معروفترین شهرهای توریستی ترکیه در این فصل بدل کرده است. به همین دلیل در سالیان اخیر هتل‌ ها و پارک ‌های آبی و غیر آبی و کلی جاذبه های هیجان انگیز برای لذت هرچه بیشتر مسافران در این شهر ساخته شده است. از این رو تور مسافرتی آنتالیا در همه فصول سال مسافران خاص خود را دارد و با این اوصاف و وجود این طیف متنوع تفریح و سرگرمی و مهمتر وجود هتل های یوآل و ۵ ستاره آنتالیا باعث شده فصل تابستان گردشگران بسیار زیادی خود را به ساحل آفتابی آنتالیا برسانند.

اگر تصمیم گرفتید که برای گذراندن تعطیلات تابستان به این مقصد جذاب سفر کنید، بی شک اقامت در لوکس ترین هتل های آنتالیا حتی برای چند روز هم که شده می تواند حس زندگی متفاوت و تجربه ای لوکس را برایتان تداعی کند و یادآور خاطراتی به یادماندنی برای شما شود. اگر از آن دسته افرادی هستید که به سفرهای لوکس و پر زرق و برق علاقه دارید پیشنهاد می کنیم در سفر به آنتالیا اقامت در یکی از هتل های لوکس و پنج ستاره را تجربه کنید. آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کشور ترکیه است و هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر دنیا به ویژه ایران می باشد. دارا بودن جاذبه های متنوع تاریخی و تفریحی و ساحلی بودن آنتالیا از جمله مزیت های این مقصد پرطرفدار است.

در ادامه قصد داریم ابتدا مناطق جذاب و توریستی آنتالیا که بهترین هتل های شهر در آنها ساخته شده اند را به شما معرفی کنیم و بعد از آن با بهترین هتل ها در تور تابستانی آنتالیا آشنا شویم، بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

بهترین مناطق آنتالیا برای اقامتی رویایی در تابستان

منطقه کمر آنتالیا مدرن ترین منطقه برای رزرو هتل در این شهر ترکیه می باشد. کمر منطقه ای است که در فاصله ۴۰ کیلومتری به سمت جنوب آنتالیا قرار گرفته است و میزان شوری آب در این منطقه به نسبت بالا نیست. جالبه بدانید که نام این منطقه از دیوار بلندی که در جلوی روستا برای جلوگیری از ورود سیل کشیده شده بود گرفته شده است. توسعه و رشد این شهر بر اساس گسترش و پذیرش توریست و گردشگر انجام شده و سراسر آن را هتل های مجلل، رستوران ها، کافه ها و سواحل زیبا فرا گرفته است. آب های شفاف و زلال این منطقه این امکان را دارد که فرصتی را برای گشت زنی با کشتی یا قایق برایتان بسازد و همچنین افراد می توانند در این مناطق با شنا یا غواصی کردن در سواحل زیبای آن کلی لذت ببرند. تفریگاه های مجهز و ساحلی منطقه کمر باعث شده تا علاقه مندان به دریانوردی و قایقرانی، سواحل بکر این منطقه را برای لذت بردن خود استفاده نمایند.

منطقه بلک آنتالیا گزینه بعدی شماست که این منطقه دارای یکی از بهترین سواحل و زمین های گلف در آنتالیا بشمار می رود. سواحل زیبای بلک در فاصله ۳۶ کیلومتری در شرق شهر آنتالیا جای گرفته اند. به دلیل وجود جنگل های کاج و ساحل ماسه ای، صنعت توریسم در این منطقه بسیار رونق پیدا کرده است و مورد توجه توریست های خارجی می باشد. از طرفی این منطقه چشمنواز فاصله زیادی با مکان های تاریخی همچون آسپندوس و … نداشته و شما می توانید به راحتی در این منطقه علاوه بر تفریحات ساحلی، از مکان های تاریخی و باستانی بهره مند شوید.

منطقه لارا یکی دیگر از بهترین مناطق آنتالیا برای اقامت در تور آنتالیا برای شماست که با وجود آب های شفاف و دریایی شگفت انگیز که به سرعت گسترش یافته است می تواند تجربه ای نابی برای گذراندن تعطیلات تابستانی محسوب شود. پیشرفت و گسترش این منطقه تا باعث شده که به یکی از جذاب ترین مکان ها برای اقامت و استراحت گردشگران تبدیل شود. منطقه لارا نزدیک ترین ناحیه به شهر آنتالیا بوده و تنها ۶ کیلومتر در سمت شرق این شهر قرار گرفته است. همچنین لارا دارای سواحلی با شن های طلایی و سنگریزه ها می باشد و دریای آن نیز امواجی ملایم و آرامش بخشی را دارند. بسیاری از بخش های سواحل منطقه لارا برای گردشگران با امکانات بسیار زیادی تجهیز شده اند و می تواند برای اقامتی مناسب تر و مقرون به صرفه ایده آل شما باشد.

معرفی بهترین هتل ها در تور تابستانی آنتالیا

  • هتل کراون پلازا آنتالیا (Crowne Plaza Hotel Antalya)

هتل ۵ ستاره کراون پلازا آنتالیا ۶٫۹ کیلومتر از شهر قدیمی مارینا فاصله دارد. این هتل با تمامی امکانات رفاهی و تفریحی اقامتی فراموش نشدنی و لوکسی را در آنتالیای برای شما رقم خواهد زد. هتل کراون پلازا یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا بشمار رفته و این هتل در کنار ساحل قرار گرفته است و دارای امکاناتی از قبیل اسپا، استخر روباز و سر پوشیده، کافه و رستوران و… می باشد. ساحل اختصاصی و اجاره دوچرخه نیز از دیگر امکانات تفریحی این هتل بشمار می رود و نیز نزدیک ترین فرودگاه به هتل کراون پلازا آنتالیا، فرودگاه آنتالیاست که در فاصله ی ۱۷٫۷ کیلومتری قرار گرفته است.

  • ریکسوس داونتاون آنتالیا (Rixos Downtown Antalya)

هتل ۵ ستاره ریکسوس داونتاون آنتالیا در فاصله ی ۴ دقیقه ای از ساحل قرار دارد و اینکه ریکسوس داونتاون آنتالیا با قرار گرفتن در منطقه مدیترانه ای ترکیه، تنها ۲٫۶ کیلومتر از شهر قدیمی مارینا فاصله دارد. در ضمن این هتل لوکس دارای امکانات رفاهی تفریحی فوق العاده ای می باشد. این امکانات از قبیل حمام ترکی، استخر روباز و سر پوشیده، اسپا، کافه، پارکینگ خصوصی، آرایشگاه، پذیرش ۲۴ ساعته، زمین تنیس و اجاره دوچرخه و… است.

  • شروود بریزس ریزورت (Sherwood Breezes Resort)

هتل ۵ ستاره ی شروود بریزس ریزورت آنتالیا واقع در منطقه لارا و درست در فاصله ۴ دقیقه ای از ساحل دریا قرار گرفته است. این هتل که یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا با خدمات یوآل بشمار می رود، در سال ۲۰۱۴ میلادی بازسازی شده و دارای ویویی زیبا و دیزاین تمیز و مدرنی می باشد. اقامتگاه لوکس شروود بریزس ریزورت آنتالیا در کنار ساحل دریا قرار دارد و دارای ساحل اختصاصی شنی و اسکله تفریحی است. هتل ۵ ستاره شروود بریزس ریزورت همچون دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز، سرسره آبی، اسپا، سونا و حمام ترکی و… می باشد.

  • هتل مردان پالاس (Mardan Palace Hotel)

گرچه نام هتل مردان پالاس مترادف ” قصر ” است، اما شاید بتوان گفت که واژه قصر برای نامگذاری این هتل بسیار کم لطفی است. این هتل جزو لوکس ‌ترین هتل های اروپاست و جایزه بهترین هتل جهان در سال گذشته را در مراسم اهدای جوایز توریسم جهان به خود اختصاص داد. هتل مردان پالاس با دکور باشکوه و منحصر به فردش توجه هر گردشگری را به خود جلب خواهد کرد. این هتل که در منطقه لارا در آنتالیا قرار دارد از ۵۴۶ اتاق و سوئیت‌ بسیار مجلل به سبک معماری عثمانی، شرقی و اروپایی تشکیل شده و علاوه بر یک ساحل خصوصی، از دیگر تسهیلات هتل مردان پالاس می ‌توان به رستوران زیردریایی دارای آکواریوم و یک حوضچه شنای مرجانی با بیش از ۱٫۶۰۰ گونه ماهی و موجود دریایی نایاب و… اشاره نمود.

  • هتل تایتانیک بیچ لارا (Titanic Beach Lara)

این هتل به شکل کشتی تفریحی است که بعنوان یکی از محبوب ‌ترین هتل ‌های آنتالیا در لیست ما قرار گرفته است. هزینه اقامت در اتاق‌ های اصلی استاندارد این هتل زیبا از ۲۱۰ یورو برای هر شب شروع می‌ شود، در حالی که همین هزینه برای سوئیت‌ های بزرگ ‌تر دست کم ۷۲۰ یورو خواهد بود. دکور و دیزاین اتاق های این هتل نیز بسیار مجلل و جذاب است و سراسر آرامش را برای میهمانان هدیه می دهد. فضای ساحلی وسیعی در این هتل در اختیار شما قرار میگیرد و یکی از بهترین تفریحات ساحلی زندگیتان را در این ساحل تجربه خواهید کرد. باشگاه تاینی کیدز مکان مناسبی برای تفریح کودکان شماست و والدین نیز می‌ توانند با فراغ بال از تسهیلات ورزشی و سرگرمی هتل و همچنین مرکز آب درمانی آن نهایت لذت را ببرند.

  • هتل ریکسوس پریمیوم (Rixos Premium Belek Antalya)

هتل ریکسوس پریمیوم که در منطقه ” بلک ” در آنتالیا قرار گرفته در اصل جایگاهی ویژه و استثنایی در بین هتل‌ های ترکیه دارد و پایتخت گلف کشور ترکیه به شمار می ‌آید. جالبه که از شخصیت‌ های مشهوری که میهمان این هتل بوده‌ اند می ‌توان به تایگر وودز، بازیکن افسانه ‌ای دنیای گلف و باراک اوباما و… اشاره نمود که برای بازی گلف این هتل را جهت اقامت انتخاب کرده اند. اگر چه اتاق ‌ها، خدمات و تجهیزات این هتل در نوع خود بی ‌نظیر و شگفت انگیز است اما چیزی که بیشتر از همه نظر میهمانان را به خود جلب می ‌کند امکانات ورزشی و تنوع تفریحات آبی این هتل است. هتل ریکسوس دارای ۱۴ زمین گلف، ۷ زمین تنیس، ۵ استخر شنا، یک باشگاه بزرگ فیتنس، آکادمی ورزش‌ های مفرح مانند زومبا و یوگا، بولینگ و جت اسکی در کنار دیگر ورزش‌ های آبی می باشد. همچنین در مرکز آب درمانی این هتل انواع درمان ‌ها و ماساژهای محلی و بین ‌المللی به علاقه مندان قابل ارائه میباشد و همچنین نباید تجربه ۱۲ رستوران و کافه این هتل مجلل را فراموش کنید.

  • هتل گرانادا لاکچری بلک (Granada Luxury Belek hotel)

هتل گرانادا لاکچری یک هتل ۵ ستاره بسیار مجلل و لوکس آنتالیا است که همه نیازهای شما را برآورده می ‌سازد و اقامتی رویایی را برای شما می سازد. این هتل دارای اتاق ‌هایی بزرگ با تسهیلات عالی و مدرن است و بهترین گزینه برای افرادی که ترجیح میدهند چند روزی را در نهایت آرامش و تفریحات متنوع سپری کنند. فاصله هتل گرانادا از ساحل تنها ۳ کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا ۳۵ کیلومتر می باشد. در رستوران ‌های این هتل انواع غذاهای محلی و بین ‌المللی با بالاترین کیفیت سرو می ‌شوند و حتما سری به رستوران ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین‌المللی آن بزنید. از دیگر امکانات غذاخوری این هتل بزرگ می ‌توان به رستوران مخصوص بستنی، شیرینی سرا، دو اسنک بار و یک کافه مخصوص نوشیدنی اشاره نمود و از امکانات تفریحی و سرگرمی هتل نیز باید از پارک آبی، مرکز آب درمانی، سالن فیتنس، سینما، حمام ترکی و سونا، باشگاه کودکان، زمین تنیس، زمین فوتبال و… اشاره نمود.

  • هتل آدم و حوا (Adam & Eve Hotel Antalya)

هتل آدم و حوا در آنتالیا شامل اتاق ‌ها و ویلاهای مستقلی می باشد که در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته اند. از امکانات این هتل منحصر به فرد و مجلل می ‌توان به استخر بزرگ روباز و مرکز مجهز آب درمانی آن اشاره کرد. دیوارهای آینه ‌ای و پنجره‌ های تماماً شیشه‌ ای از کف تا سقف، مبلمان بسیار مدرن و بالکن ‌هایی که به دریا یا باغ‌ های هتل مشرف می باشد و دیدی چشمنواز به شما ارائه می کنند. ضمنا هر واحد یک تلویزیون دیواری بسیار باکیفیت و حمامی با وان آب گرم دارد و در ۹ رستوران متفاوت این هتل این امکان را دارید که هر غذایی را را سفارش دهید؛ مثلا از غذای ژاپنی گرفته تا غذای سنتی ترکی و… . مرکز آب درمانی هتل امکاناتی از قبیل ماساژ، حمام سنتی ترکی و یک سولاریوم در اختیار مهمانان قرار می ‌دهد و همچنین میهمانان می‌ توانند از سالن ورزشی مجهز هتل نهایت لذت را برده و به بازی تنیس، شیرجه و موج سواری نیز بپردازند. تنها موضوعی که شاید برای بعضی از مسافران خوشایند نباشد این است که این هتل تنها مکانی برای افراد بالغ است و خانواده‌ های دارای فرزند نمی ‌توانند آن را رزرو کنند.

در نهایت اگر تصمیمتان قطعی است که اقامتی رویایی در تور آنتالیا را برای گذراندن تعطیلات تابستان انتخاب کنید، باید بگوییم که شما عزیزان می توانید با انتخاب تورهای آنتالیا تابستان ۱۴۰۰ از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در این تورهای تابستانی آنتالیا هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت و یا با شماره تلفن ۵ رقمی ما بشماره ۴۹۳۹۸-۰۲۱ هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تور ترکیه ما با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت