دسته بندی : جاذبه های توریستی ایران

دیدنی های بابلسر

بابلسر از مناطق زیبا و توریستی مازندران است و فاصله این شهر ساحلی تا ساری حدود۶۰ کیلومتراست.رودخانه زیبا و پر آبی از وسط شهر بابلسر می گذرد که بابلرود نام گرفته است و دو پل زیبا بر روی این رود قرار دارد.آب رود خانه بابلرود به دریای خزر وصل می شود.

https://touristo.ir/wp-content/uploads/2019/11/5dac161c2c454.jpg

 

 

اسکله های قایق رانی در اطراف این رود به جذابیت این مکان افزوده است و انعکاس نور چراغ های حاشیه رودخانه در آب فضای دلپذیری را در شب بوجود می آورد همچنین این مکان دارای اتوبوس دریایی نیز است.

جاذبه ها و تفریحگاه های این شهر دیدنی بسیار زیاد است .برای مثال وجود قایق های زیاد برای تفریح و قایق های ماهیگیری و پارکینگ و پلاژ هاو سوئیت ها از این نمونه هستند. مجموعه‌های اقامتی زیبا،پارک شورای اسلامی شهر، پارک ساحلی بابلرود نیز اوقات خوبی را برای گردشگران به وجود می آورند.

سد لاستیکی در منطقه بابل پشت و ساختمان بیمارستان شهید رجایی و عمارت سازمان مرکزی دانشگاه مازندران،از مناطق دیدنی محسوب می شوند.

بقعه امامزاده ابراهیم’و بی بی رقیه ، از زیارتگاه وبنای تاریخی آنجا است.

پل معلق فلزی بابلسر یکی دیگر از نمادهای این شهر ساحلی است این پل ماشین رو است ، پل کوچکی نیز برای افراد پیاده در آنجا قرار دارد.

تپه های باستانی فراوانی با ظروف های سفالی و… کشف شده که دیدن دارد . این تپه ها رجب کتی ، احمد کتی ،علیجان کتی ، محمدعلی کتی ،عبداله کتی، چمازکتی، عیسی کتی،کتی خردمرد ، قلعه احمدکلا نام دارند.تفریح در فضای سبز آن لطف زیادی دارد .

بهنمیر از توابع بابلسر نیز از جاذبه های گردشگری و توریستی زیبا است که فضای سرسبز و جنگلی همراه با پارک کودک در کنار دریا زیبایی خاصی به این منطقه بکر داده است .

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت