دسته بندی : جاذبه های توریستی ایران

ساحل بنود در عسلویه بوشهر

ساحل بنود یکی از جاهای دیدنی عسلویه در استان بوشهر است.

 

مکانی مناسب و جذاب برای کمپ شبانه

ساحل بنود یکی از زیباترین سواحل برای کمپ و دوست داران شب ماندن در دل طبیعت است و چشم اندازهای شبانه آن و صدای آرام بخش موج های دریا لذتی دو چندان را برای ما رقم می زند.

پس از گشت‌وگذار در ساحل کوچک بنود، به اطراف آن نیز سری بزنید تا به تپه‌ای کوچک برسید. در صورتی که بتوانید با طناب پایین بروید، در سمت چپ غاری کوچک را خواهید دید که با ورود به آن به غاری بزرگ‌تر می‌رسید که موج‌های ساحل و نور خورشید از طریق دو دهانه آن، وارد غار می‌شوند و زیبایی وصف‌ناپذیری را در مقابل چشمانتان قرار می‌دهند.

غار بنود بی‌شک یکی از جاذبه‌های اصلی این منطقه است که محل مناسبی برای عکاسی و ثبت لحظه‌های ناب محسوب می‌شود و از همین رو بدون دیدن آن سفرتان به بنود کامل نخواهد شد.

 

فاصله ساحل بنود تا عسلویه

روستای بنود در ۳۵ کیلومتری شرق عسلویه واقع شده است. این روستا از شرقی‌ترین روستاهای استان بوشهر محسوب می‌شود. روستای بنود با ۸۰۰ نفر جمعیت در شش کیلومتری چاه مبارک واقع شده و تا مجاورت خلیج فارس ، منطقه‌ای بسیار مستعد برای صیادی، گردشگری و انجام ورزش‌های ساحلی است.

 

ساحل صخره ای

روستای بنود را بیشتر به خاطر ساحل صخره ای و باصلابتش می‌شناسند، فاصله‌ی روستا با دریا خیلی کم است، با این حال، دریا از روستا دیده نمی‌شود. ساحل بنود با تمام سواحلی که تا به امروز دیده‌اید تفاوت دارد، ساحلی که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این روستا دارای ظرفیت‌های بالایی در بخش گردشگری است تا چند ماه گذشته راه دستری به این روستا مناسب گردشگران نبود که با همت متولیان عمر جاده مناسبی برای این لوکیشن زیبا ساخت شد.

 

لوکیشن فیلم محمد رسول الله(ص)

البته این ساحل لوکیشن‌های اصلی فیلم محمد رسول الله(ص) بوده است و بی‌دلیل نیست که به چشم بسیاری از گردشگران آشنا به نظر می‌رسد و مقصد جذابی برای آن‌ها به حساب می‌آید.

همان بخش از فیلم که ماهی‌های زیادی به‌شکلی معجزه‌آسا از دریا به ساحل می‌ریزند. هنوز هم بقایای خانه‌های زیبای گلی و سازه‌های این فیلم تاریخی را می‌توان در ساحل بنود مشاهده کرد.

تماشای آثار و بقايای به جا مانده از اين فيلم نیز در كنار صخره‌های زيبا و دريايی آرام می‌تواند ساحل بنود را به مقصد خوبی برای گذراندن اوقاتتان تبدیل کند. البته از غروب زيبای اين منطقه نيز نمی‌توان به راحتی گذشت.

 

عکسهای ساحل بنود

بهترین زمان سفر به ساحل بنود

بهترین زمان سفر به ساحل بنود

ساحل بنود

ساحل بنود

ساحل زیبای بنود

ساحل زیبای بنود

عکس ساحل بنود

عکس ساحل بنود

فاصله ساحل بنود تا عسلویه

فاصله ساحل بنود تا عسلویه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها


جستجو در مطالب سایت